با حضور ۹۰ شرکت ایرانی

دوازدهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در عشق‌آباد برپا می‌شود

عصر نمایشگاه:دوازدهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران با حضور ۹۰ شرکت ایرانی در «عشق‌آباد» پایتخت ترکمنستان برپا می‌شود.

دوازدهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در عشق‌آباد برپا می‌شود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، معاون رئیس جمهور ترکمنستان در امور بازرگانی شب گذشته در جلسه هیئت دولت این کشور گفت: بیش از 90 شرکت ایرانی در دوازدهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران که قرار است روز سه‌شنبه چهارم اسفند ماه در عشق‌آباد برگزار شود، حضور خواهند داشت.

    «باتر آتدایف» معاون رئیس جمهور ترکمنستان ادامه داد: برای برگزاری دوازدهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در عشق‌آباد برنامه ریزی لازم صورت گرفته و این وزارتخانه آمادگی لازم برای بهتر برگزار شدن این نمایشگاه را دارا است.

    به گفته این مقام عالی رتبه دولت ترکمنستان، در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در عشق‌آباد که در تاریخ 4 الی 6 اسفند (23-25 فوریه سال 2016) برگزار خواهد شد، بیش از 90 شرکت که در عرصه و بخش‌های مختلف فعالیت می‌کنند، حضور دارند که قسمت عمده از آنها برای اولین بار در این نمایشگاه در ترکمنستان شرکت می‌کنند.

    آتدایوف تصریح کرد: در نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در عشق‌آباد که همه ساله به عنوان یک سنت و رسم حسنه در روابط میان 2 کشور برگزار می‌شود، شرکت‌های ایرانی محصولات و توانمندی‌های خود را در زمینه ماشین سازی، صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، فناوری نوین، کشاورزی، بهداشت، آموزش، صنایع سبک، صنعت الکترونیک،ساختمان سازی،عمرانی، صنایع غذایی و خدمات فنی و مهندسی به نمایش خواهند گذاشت.

    رئیس جمهور ترکمنستان پس از شنیدن این گزارش به مقامات عالی رتبه مربوطه دولت این کشور ، دستور داد که نمایشگاه اختصاصی ایران در عشق‌آباد، باید در سطح عالی سازمان دهی و برگزار شود.

    بردی‌محمداف افزود: نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در عشق‌آباد  گام دیگری در راستای توسعه و گسترش تعاملات سازنده و متقابل مفید میان 2 کشور می‌باشد.

    وی با تاکید بر اهمیت نمایشگاه مذکور در روابط اقتصادی و تجاری 2 کشور، تصریح کرد: نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان باید نقش مهمی را جهت تعیین بخش و مسیرهای جدید گسترش تعاملات و همکاری‌های اقتصادی و تجاری میان «عشق‌آباد» و «تهران» ایفا کند.

    به گزارش فارس،دوازدهمین نمایشگاه اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در روزهای 4 الی 6 اسفند ماه در عشق‌آباد در محل قصر نمایشگاهی برگزار می‌شود و قرار است «محمد شریعتمداری» معاون اجرایی رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه نمایشگاه مذکور حضور یابد.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت