سومین جلسه مشارکت کنندگان بین المللی (IPM) در اکسپو ۲۰۱۷ برگزار شد

شرکت کنندگان بین المللی اکسپوی۲۰۱۷ در شهر آستانه گردهم آمدند

عصر نمایشگاه-کمتر از چهار ماه قبل از آنکه اکسپو ۲۰۱۷ آستانه دروازه های خود را به سوی همگان باز نماید، شرکت کنندگان بین المللی این رخداد به جهت تشکیل سومین جلسه مشارکت کنندگان بین المللی( International Participants’ Meeting که به اختصار IPM نامیده میشود ) در کاخ استقلال در شهر آستانه پایتخت کشور قزاقستان به دور یکدیگر گرد آمدند.

شرکت کنندگان بین المللی اکسپوی۲۰۱۷ در شهر آستانه گردهم آمدند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران ،این جلسه به عنوان آخرین گردهمایی نمایندگان 108 کشور جهان در مورد شعار نمایشگاه " انرژی آینده "  قبل از تاریخ 10 ژوئن 2017 که روز بازگشایی نمایشگاه است محسوب می گردد.

    مشارکت کنندگان بین المللی این نمایشگاه  به مدت دو روز ( 22 و 23 فوریه ) گردهم خواهند آمد که طی آن آخرین نظرات و چشم اندازهای اکسپو 2017 توسط کشور میزبان و مقامات اکسپو به کلیه مشارکت کنندگان بین المللی ارائه می گردد. این جلسه شامل ارائه دقیق جزئیات توسط سازمانها و تدارک دهندگان مرتبط با اکسپو بوده و به مانند جلسات پرسش و پاسخ برگزار شده که جهت ارائه یک پلت فرم  و ایده مشترک جهت تبادل فعالیتهای انجام شده جهت آماده سازی دوره نهایی این نمایشگاه تشکیل می گردد.

    در ابتدای این جلسه " عسکر مامین ( Askar Mamin ) " معاون اول نخست وزیر جمهوری قزاقستان به همراه " آخمتژان یسیموف ( Akhmetzhan Yessimov ) " رییس هیات مدیره شرکت ملی اکسپو آستانه ( EXPO 2017 National Company )، " راپیل ژوشیبایف ( Rapil Zhoshybayev ) " کمیسر ژنرال کشور قزاقستان در اکسپوی 2017 و " آست ایسیکیشف ( Asset Isekeshev ) " شهردار شهر آستانه برای نمایندگان و حضار به ایراد سخن پرداختند.

    شایان ذکر است :ویسنته لوسرتالیس ( Vicente G. Loscertales ) دبیر کل دفتر بین المللی نمایشگاههای جهان (BIE) نیز ضمن خوش آمد گویی به حضار در سخرانی آغازین خود تاکید کرد که: موفقیت اکسپو در این مرحله از آماده سازی به ایجاد حس مسئولیت پذیری مشترک در هر دو بخش سازمان دهندگان و مشارکت کنندگان بستگی دارد. آقای لوسرتالیس همچنین بر اهمیت شعار " انرژی آینده " و تشدید اثرات آن در سراسر جهان، که بر تعداد زیادی از شرکت کنندگان بین المللی بازتاب داشته است تاکید نمود.

    قابل ذکر است که :اکسپو 2017 آستانه بین 10 ژوئن تا 10 سپتامبر برگزار خواهد شد که در طی این زمان انتظار می رود تا 5 میلیون بازدیدکننده داشته و بر اساس موضوع " انرژی آینده " در سایت نمایشگاهی به مساحت 25 هکتار در محلی نزدیک به مرکز شهر آستانه برپا خواهد گردید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت