آماده باش برای اکسپو ۲۰۱۷ ؛

مجریان و مشارکت کنندگان به طور کامل برای اکسپو۲۰۱۷ آستانه آماده شده اند

عصر نمایشگاه- با خاتمه آخرین اجلاس مشارکت کنندگان بین المللی در اکسپو ۲۰۱۷ ( IPM ) که با گردهمایی ۳۲۶ نماینده از ۱۰۸ کشور شرکت کننده در این رویداد برگزار گردید، آماده سازی اکسپو ۲۰۱۷ آستانه به مرحله نهایی نزدیک میشود.

مجریان و مشارکت کنندگان به طور کامل برای اکسپو۲۰۱۷ آستانه آماده شده اند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران ،سومین جلسه IPM که آخرین جلسه از این سری جلسات نیز بود فرصت مناسبی را در اختیار مجریان و شرکت کنندگان در این رویداد جهت تبادل نظر برای آماده سازی اکسپو و برطرف کردن هر گونه مسائل بارز در این زمینه را قرارداد. در این جلسه موضوعات سازمانی و تدارکاتی مختلفی نظیر قوانین و مقررات، ارتباطات، اعطاء مجوزهای رسمی و مسایل امنیتی مورد بحث قرار گرفت. نمایندگان شرکت ملی اکسپوی 2017 آستانه به عنوان مجری نمایشگاه اکسپو 2017 نیز  به ارائه دقیقی از مختصات و مشخصات سایت نمایشگاه شامل چگونگی معماری، طرحها و زیرساخت های آن پرداختند.

    این نشست همچنین فرصتی را جهت نهایی سازی آماده سازی های انجام شده برای برنامه های فرهنگی اکسپو از جمله روزها و فعالیت های ملی فراهم نمود. بیش از 3،000 رخداد شماتیک، فرهنگی و تفریحی نیز جهت برگزاری در طول 93 روزی که نمایشگاه باز خواهد بود برنامه ریزی شده است. همچنین برگزارکنندگان برای حضار اطلاعاتی بروز رسانی شده در خصوص سازمانها و محتویات و موارد مربوط به انجمن انرژی آینده، کارگاههای آموزش بهینه مصرف انرژی، پاویون های موضوعی و غرفه ملی قزاقستان ارائه دادند.

    شرکت کنندگان در این جلسه ی IPM به یک تور جهت بازدید از سایت 25 هکتاری نمایشگاه که در فضای اطراف ساختمان 8 طبقه مرکزیت داده شده است رفته و از فضای مسقف با ارتفاع 80 متری که غرفه ملی قزاقستان و موزه انرژی آینده را در خود جای داده است بازدید کردند. از اواسط ماه فوریه، کار واگذاری پاویون ها به نخستین 20 مشارکت کننده بین المللی آغاز گردیده، که در حال حاضر کار بر روی نصب تاسیسات و سازه های خود را شروع کرده اند.

    شایان ذکر است :در حاشیه جلسه IPM ، اعضاء کمیسیون ملی ( کمیسر ژنرال های ) کشورهای عضو BIE برای اولین بار جهت انتخاب 22 عضو کمیته راهبردی که با مجریان نمایشگاه قبل و در طول برگزاری اکسپو در ارتباط خواهند بود ملاقات کردند که طی آن راموس جانکاسکاس " Romas Jankauskas " کمیسر ژنرال پاویون کشور لیتوانی به عنوان رئیس کمیته راهبردی که اعضای این کمیته را نیز انتخاب خواهد کرد انتخاب شد.

    در بیانیه پایانی نیز ویسنته لوسرتالیس "Vicente G. Loscertales " دبیر کل دفتر بین المللی نمایشگاههای جهان (BIE) با تاکید مجدد بر اهمیت همکاری نزدیک در این مرحله برای پیشرفت برنامه ریزی های انجام شده ، بیان داشت که: سایت، موضوع و میزان مشارکت بین المللی ، همگی دارای پتانسیل و انرژی نهفته بسیار خوبی در این اکسپوی تخصصی هستند، و موفقیت این نمایشگاه در حال حاضر در دستان مجریان، شرکت کنندگان و البته عامه مردم است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت