در نشست تخصصی سازمان‌ها و نهادهای دولتی مطرح شد

تلاش برای افزایش فضای کمی نمایشگاه قرآن

عصر نمایشگاه- در اولین نشست تخصصی سازمان‌ها و نهادهای دولتی با موضوع بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بر تلاش بیشتر برای افزایش فضای کمی نمایشگاه نسبت به دوره قبل تأکید شد.

تلاش برای افزایش فضای کمی نمایشگاه قرآن
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایکنا ، اولین نشست تخصصی سازمان‌ها و نهادهای دولتی با موضوع بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم و با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای دولتی به ریاست عباس نظری‌راد، مدیرکل ارتباطات و هماهنگی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی روز یکشنبه ١٥ اسفندماه در سالن جلسات معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد برگزار شد.
    در این جلسه که با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای دولتی به منظور شرکت در بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم برگزار شد، عباس نظری‌راد، مدیر‌کل هماهنگی و ارتباطات معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد ضمن تشکر از حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای دولتی اظهار امیدواری کرد با برنامه‌ریزی دقیق و منسجم شاهد حضور فعال دستگاه‌های اجرایی کشور در نمایشگاه بیست و پنجم باشیم.
    وی ضمن برشمردن مأموریت‌های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه تبلیغ و ترویج، گفت: نمایشگاه قرآن کریم، آئینه تمام‌نمای فعالیت‌های قرآن کریم کشور است و خوشحالیم بعد از گذشت ربع قرن از فعالیت‌های نمایشگاه قرآن، با یک نمایشگاه موفق و بالنده روبرو هستیم.
    نظری‌راد تصریح کرد: در سال گذشته ١٥ سازمان و نهاد دولتی در نمایشگاه بیست و چهار حضور داشتند که مجموع فعالیت‌های آن، در ٣ هزار متر مربع به نمایش درآمد.
    وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود، اظهار کرد: امیدواریم با اختصاص فضای بیشتر پاسخگوی مخاطبین در حوزه‌های تخصصی باشیم.
    مدیر‌کل هماهنگی و ارتباطات در بخش پایانی صحبت‌های خود لزوم اختصاص فضای نمایشگاهی بیشتر را برای حضور پررنگ دستگاه‌های دولتی خواستار شد و گفت: نمایشگاه امسال با رایزنی‌های صورت گرفته در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد و با تمهیدات صورت گرفته درصدد هستیم فضای بیشتری نسبت به سال گذشته را به این امر اختصاص دهیم.
    در ادامه این جلسه نمایندگان هر یک از سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود در امر برگزاری هر چه باشکوه‌تر نمایشگاه بیست و پنجم پرداختند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت