معاون استاندار قم خبر داد

قم میزبان ۳۰ نمایشگاه در سال ۹۶

عصر نمایشگاه- معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم از تدوین تقویم نمایشگاهی استان در سال ۹۶ خبر داد و گفت: برگزاری ۳۰ نمایشگاه تخصصی و غیر تخصصی برای معرفی ظرفیت ها، تنوع و کیفیت محصولات تولیدی قم در این سال برنامه ریزی شده است.

قم میزبان ۳۰ نمایشگاه در سال ۹۶
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، سید صدرالدین موسوی ، حمایت و خرید کالاهای ایرانی، معرفی ظرفیت ها، تنوع و کیفیت محصول و بازاریابی را مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه ها عنوان کرد و افزود: به منظور بازرایابی و معرفی ظرفیت های تولیدی استان قم، نمایشگاهی در تیرماه 96 در شهر نجف کشور عراق برنامه ریزی شده است.
    معاون استاندار قم گفت: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده تعداد نمایشگاه های استان قم در سال 96 نسبت به سال 94، بین 20 تا 30 درصد افزایش می یابد.
    موسوی ادامه داد: نقاط ضعف برگزاری نمایشگاه های پیشین استان قم شناسایی شده و برای تقویت و ارتقای سطح برگزاری نمایشگاه ها در استان، برنامه ریزی های خوبی انجام شده تا کالای ایرانی با کیفیت در اختیار همشهریان قرار گیرد.
    وی اسقبال از نمایشگاه های تخصصی استان را گسترده توصیف کرد و افزود: مهمترین هدف و دستاورد نمایشگاه های استان قم، معرفی ظرفیت های واحدهای تولیدی در استان، ترغیب برای خرید کالاهای ایرانی در این استان، اطلاع رسانی در خصوص کیفیت و تنوع کالاهای تولیدی است.
    در استان قم یک هزار و 998 واحد صنعتی وجود دارد که یک هزار و 221 واحد به صورت فعال و نیمه فعال و سایر واحدها با تمام ظرفیت خط های تولید به فعالیت خود ادامه می دهند.
    استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمود آباد، ثامن الائمه(ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است. بیش از 95 درصد واحدهای صنعتی قم را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می دهد.
    موسوی همچنین با تاکید بر کنترل کامل قیمت بازار در شب عید نوروز در استان قم افزود: بازارقم به ویژه بازار میوه، گوشت قرمز و مرغ به طور کامل رصد و کنترل شده است.
    وی از برنامه ریزی برای توزیع یک هزار و 300 تن پرتقال و سیب برای کنترل بازار میوه شب عید در قم خبر داد و گفت: برای توزیع مستقیم میوه شب عید در قم از روز سه شنبه 17 اسفندماه 30 غرفه فروش میوه راه اندازی می شود.
    معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری قم گفت: با اجرای طرح کنترل بازار شب عید در قم از اواسط اسفندماه روند نزولی قیمت میوه و گوشت مرغ در استان مدیریت و کنترل می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت