رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران :

عرضه کالاهای ضروری مردم در نمایشگاههای بهاره تهران

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: در پنج نمایشگاه بهاره تهران و شهرستانهای استان کالاهای مورد نیاز مردم با نرخ مصوب در حال عرضه است.

عرضه کالاهای ضروری مردم در نمایشگاههای بهاره تهران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، علی اشرف منصوری در جلسه کمیته راهبردی میوه شب عید که در سازمان جهاد کشاورزی استان تهران برگزار شد افزود: در همه نمایشگاه های بهاره در سطح وسیع برنج سفید وارداتی، شکر، گوشت قرمز، مرغ منجمد و میوه جهت تنظیم بازار کالاهای اساسی عید 96 در حال عرضه است.
    وی با بیان اینکه توزیع پرتقال دولتی از 10 روز پیش با هدف تعادل قیمت این میوه در بازار در حال انجام است، تاکید کرد: این توزیع که باعث کاهش نسبی قیمت شده به صورت دست چین بوده و همچنان توزیع آن در میادین میوه و تره‌بار شهر تهران ادامه دارد.
    رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران درباره پرتقال‌های وارداتی نیز افزود: پنج هزار تن پرتقال‌ والنسیای وارداتی علاوه بر ذخیره قبلی با کیفیت عالی در سردخانه‌های اطراف تهران ذخیره سازی شده تا در زمان لازم به بازار تزریق شود.
    وی با تاکید بر لزوم نصب بنر در جایگاه های عرضه میوه تنظیم بازاری در میادین میوه و تره بار گفت: از20 اسفند عرضه میوه تنظیم بازار به طور عمده درسطح خرد در 54 جایگاه میوه و تره بار شهرداری تهران انجام می شود و درصورت درخواست در فروشگاه های زنجیره ای و سایر نمایشگاهها و تعاونی های مصرف کارکنان در سطح استان نیز عرضه می شود.
    منصوری از دستگاه های نظارتی خواست تا دقت ویژه ای بر میوه های عرضه شده درسطح بازار داشته باشند.
    رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران در خصوص قیمت این میوه ها گفت: قیمت میوه‌های دولتی شب عید توسط ستاد تنظیم بازار تعیین و اعلام می‌شود.
    وی خاطرنشان کرد: قیمت میوه تنظیم بازار شب عید ارزان‌تر از قیمت میوه‌های موجود در بازار خواهد بود تا در تعادل قیمت در بازار موثر باشد.
    منصوری درمورد قیمت سایر کالاهای اساسی برای عید 96 اظهار کرد: درحال حاضر درهرکدام از پنج نمایشگاه بهاره مستقر در سطح تهران ، هفت غرفه برای عرضه برنج درنظرگرفته شده است.
    در این جلسه همچنین علی عفتی ، معاون سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اشاره به بازدید خود ازسطح بازار و نحوه توزیع پرتقال والنسیای داخلی و تامسون شمال اظهار کرد: پرتقال های عرضه شده در بازار از کیفیت خوبی برخوردار هستند.
    وی تاکید کرد: تلاش وزارت جهاد کشاورزی بر حفظ منافع مردم و تامین به موقع میوه شب عید است که در این خصوص سازمان جهاد کشاورزی استان تهران باتوجه به کاهش قیمت پرتقال تنظیم بازاری توانسته میوه باکیفیتی را عرضه کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت