در گالری تم ؛

نمایشگاه «قابهای سفید» برای حمایت از خیریه ها برپا می شود

عصر نمایشگاه- نمایشگاه «قابهای سفید» که عواید فروش آن به خیریه ها تعلق می گیرد برای دومین سال برگزار می شود.

نمایشگاه «قابهای سفید» برای حمایت از خیریه ها برپا می شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، «قابهای سفید»، عنوان نمایشگاه خیریه عکاسانه است که برای دومین سال پیاپی توسط اکادمی عکاسی مدرسه هنر های معاصر در آستانه سال نو روی دیوار می رود.

    از میان آثاری که به این نمایشگاه اهدا شده بود 82 اثر به بخش نمایشگاهی راه یافته اند .  در این نمایشگاه که عواید آن به امور خیریه اختصاص دارد، بخشی به نام «دیوار استادان» وجود دارد که برخی از چهرهای سرشناس و دانشگاهی عکاسی کشور با حضور و هدیه دادن آثار خود این حرکت انسان دوستانه را پشتیبانی کردند.

    امیر آذری، میر صفی اندیکلا، احسان باقری، حامد بدیعی، شهرام جعفری، بردیا سعادت، فرهاد سلیمانی، رهام شیراز، ابراهیم صافی، سیف الله صمدیان، کیارنگ علایی، حسن غفاری، محمد غفوری، علی قلمسیاه، آرش کریمی، سروش کیایی، ارسطو مداحی گیوی، مجید ناگهی و جاوید نیکپور هنرمندانی هستند که تا این لحظه حضورشان در این نمایشگاه قطعی شده است.

    در بخشی از بیانیه این نمایشگاه آمده است : آکادمی عکاسی مدرسه هنرهای معاصر بر اساس توسعه ارتباط فرهنگی، هنری با جامعه بنا شده است. این مدرسه، نمایشگاه قاب های سفید را بستری برای گسترش تاثیرگذاری مثبت عکاسی بر جامعه می داند.

    قاب های سفید، اسفند نود و پنج، دوسالگی خود را جشن می گیرد و خرسند است که امسال حیطه خود را گسترش داده و فراتر از مدرسین، فارغ التحصیلان و هنرجویان آکادمی عکاسی مدرسه هنر های معاصر، میهمانان زیادی را نیز پذیرا بوده است.

    نمایشگاه «قابهای سفید» پنجشنبه 19 اسفندماه در گالری تِم ساعت 11 صبح افتتاح می شود  و تا ساعت 20  ادامه دارد. این نمایشگاه در روز جمعه 20 اسفندماه نیز در همین بازه زمانی پذیرای علاقمندان است.

    گالری تم در خیابان کریم خان زند، ابتدای نجات الهی شمالی، کوچه زبرجد، پلاک 10 واقع است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت