برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی هدایا و سوغات ایران و جهان در شهر آفتاب

عصر نمایشگاه- اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی هدایا و سوغات ایران و جهان در شهر آفتاب برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین نمایشگاه بین‌المللی هدایا و سوغات ایران و جهان در شهر آفتاب
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس ، اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی هدایا و سوغات ایران و جهان از تاریخ 16 تا 19 مردادماه با حضور ده‌ها شرکت داخلی و خارجی از ایران و دیگر کشورهای مختلف جهان و همچنین مشارکت وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای کشور در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

    بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در این نمایشگاه بیش از 300 شرکت داخلی و خارجی، نوین‌ترین تولیدات و دستاوردهای هنری و محلی سوغات خود را ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار خواهند داد.

    در اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی هدایا و سوغات ایران و جهان؛ شرکت‌های معتبر و صاحب برند داخلی از مناطق و استان‌های مختلف کشور حضور چشمگیری خواهد داشت. همچنین استقبال مشارکت‌کنندگان خارجی نیز از این نمایشگاه تاکنون چشمگیر و قابل توجه بوده بطوریکه تاکنون حضور کشورهای ترکیه، چین، ایتالیا، هند، اسپانیا و فرانسه مشخص و تعیین شده است.

    اولین نمایشگاه بین المللی تخصصی هدایا و سوغات ایران و جهان در چهار بخش اصلی صنایع دستی، سوغات زیارت، صنایع بسته‌بندی و تابلو فرش برپا خواهد شد.در حاشیه این نمایشگاه همچنین آداب و رسوم و فرهنگ و سوغات و صنایع دستی مناطق و اقوام مختلف ایرانی هم عرضه می شود.

    معرفی سوغات و صنایع دستی و محلی مناطق مختلف ایران به دیگر کشورها، معرفی و گسترش فرهنگ ایرانی اسلامی به جهان،آشنائی تولیدکنندگان سوغات و صنایع محلی با جدیدترین روش‌های تولید، شناخت بازارهای صادراتی، آشنائی با نوین ترین روش‌های طراحی، تبلیغات و بسته‌بندی و برندسازی محصولات و سوغات مناطق مختلف کشور، برخی از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

    رونمائی از درخت صلح و دوستی، برنامه زنده تولید سوغات در محل نمایشگاه، برگزاری دو همایش بزرگ با موضوعات «نقش سوغات در تمدن‌سازی و نقش رسانه‌ها در تولید و معرفی صنایع دستی و سوغات محلات» برگزاری چند نشست تخصصی و علمی با حضور استادان دانشگاه‌ها و کارشناسان و برپائی نمایشگاه عکس صنایع دستی و سوغات ایران برخی از برنامه‌های جانبی اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی هدایا و سوغات ایران و جهان است.

    علاقمندان می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر اولین نمایشگاه بین‌المللی تخصصی هدایا و سوغات ایران و جهان به سایتwww.jahannema.com  مراجعه کنند و یا با شماره تلفن های 9-66383067 ستاد برگزاری نمایشگاه تماس بگیرند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت