برپایی نمایشگاه زیست محیطی در بوستان ولایت به مناسبت هفته درختکاری

عصر نمایشگاه- بوستان بزرگ ولایت امسال به مناسبت هفته درختکاری میزبان شهروندان در برنامه کاشت نهال و نمایشگاه زیست محیطی است.

برپایی نمایشگاه زیست محیطی در بوستان ولایت به مناسبت هفته درختکاری
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از آریا ، پیمان قربانی شهردار منطقه گفت: این نمایشگاه در حاشیه برنامه کاشت نهال در بوستان ولایت در هفته درختکاری برپا شده و روزانه میزبان تعداد زیادی از شهروندان و دانش آموزان است.
    وی تصریح کرد: در این نمایشگاه غرفه هایی به منظور آموزش شهروندان درخصوص مهمترین راهکاری حفظ محیط زیست، ارائه بهترین دستاوردها از دور ریختنی ها، آموزش شهروندی بازیافت، آموزشهای مردمی اداره فضای سبز، گریم کودکان و غرفه تصاویر شهدای آتش نشان دایر شده است.
    قربانی با بیان اینکه برنامه های مختلفی در این بوستان به مناسبت هفته هوای پاک تدارک دیده شده است، اظهار کرد: به مناسبت روز درختکاری مراسم کاشت  نهال با مشارکت 980 نفر از اعضای کانون های محیط زیست منطقه انجام شد ضمن اینکه اطلاع رسانی به شهروندان درخصوص اهمیت نگهداری محیط زیست در قالب توزیع کتابچه های سبز و نیز کیسه های پارچه ای در این نمایشگاه صورت می گیرد.
    وی در تشریح فعالیتهای اداره محیط زیست به مناسبت هفته درختکاری افزود: در این هفته مسابقه ای با عنوان «یه عالمه درخت» در بوستان برگزار  و به 45 برگزیده جوایزی به رسم یادبود دریافت کردند.
    لیگ درختکاری عنوان ویژه برنامه  دیگری است که در قالب تشکیل گروه های 10 نفره از اعضای کانونهای محیط زیست و با نظارت ادراه محیط زیست منطقه انجام و طی آن گروه های تشکیل شده که ملبس به کاورهای محیط زیست با شعار «شهر تازه» بودند با یکدیگر به رقابت پرداختند و با توجه به سطح اطلاعات افراد درخصوص کاشت نهال جوایزی بین بهترین ها اهدا شد.
    به گفته قربانی در این نمایشگاه آموزشهای چهره به چهره تفکیک پسماندها همراه با توزیع بروشور نیز بین دانش آموزان و شهروندان انجام می شود. همچنین نکاتی درخصوص نحوه تهیه بهترین آثار از  مواد دور ریختنی به شهروندان ارائه و مسابقه نقاشی با موضوع بازیافت نیز بین کودکان برگزار می گردد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت