دبیر شورای هیئت‌های مذهبی کشور خبر داد

برگزاری تجمع فاطمیون و نمایشگاه یاس کبود همزمان با ایام فاطمیه در سراسر کشور

عصر نمایشگاه- دبیر شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: تجمع فاطمیون و نمایشگاه یاس کبود همزمان با ایام فاطمیه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

برگزاری تجمع فاطمیون و نمایشگاه یاس کبود همزمان با ایام فاطمیه در سراسر کشور
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،نوشاد نوشادی با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قرار داریم، اظهار داشت: کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ستادهای تبلیغات خود را به پرچم و علم حضرت فاطمه زهرا(س) مزین کنند.

    وی با تاکید بر این نکته که هیئت‌های مذهبی در کشور آمادگی کامل برای حضور در انتخابات اعلام کرده‌اند تصریح کرد: 91 هزار هیئت مذهبی در کشور با حضور حماسی خود در انتخابات 7 اسفند ضمن لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتخاب کاندیدای اصلح، مجلس خبرگان رهبری ولایی و مجلس شورای اسلامی انقلابی تشکیل می‌دهند.

    دبیر شورای هیئت‌های مذهبی کشور با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای ایام فاطمیه  گفت: امسال علاوه بر سیاه پوش شدن بازار مراسم ویژه‌ای در بازار شهرها همراه با سخنرانی و عزاداری برگزار می‌شود.

    نوشادی با تاکید بر مشارکت شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی نسبت به سیاه پوش کردن معابر و خیابان‌ها افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز در این راستا اقداماتی مشابه ایام تاسوعا و عاشورای حسینی انجام دهند تا برای ترویج فرهنگ فاطمی تلاش شود.

    وی با تاکید بر شناساندن مکتب فاطمی به نسل جوان و نوجوان بیان کرد: در این راستا امسال برنامه‌های مهمی از جمله اعزام روحانیون و وعاظ به نقاط مختلف نمایشگاه‌هایی در این زمینه در شهرها و نقاط روستایی برپا می‌شود.

    دبیر شورای هیئت‌های مذهبی کشور تجمع فاطمیون در مصلاهای جمعه، حسینیه‌ها و مساجد را از دیگر برنامه‌های ایام فاطمیه دانست و تصریح کرد: در ایام فاطمیه کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های متعددی با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی برای افزایش بصیرت در راستای شناخت شخصیت حضرت فاطمه زهرا(س) برگزار می‌شود.

    به گزارش تسنیم نوشادی راه‌اندازی ایستگاه‌های صلواتی را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: در نقاط مختلف ایستگاه‌های صلواتی برای پذیرایی از سوگواران فاطمی برگزار می‌شود که در این راستا نمایشگاه یاس کبود برای نشان دادن حال هوای مدینه، کوچه‌های بنی هاشم، خانه حضرت زهرا(س) و قبرستان بقیع  نیز در سراسر کشور برپا می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت