در سالن زعبیل مرکز تجارت جهانی دبی ؛

شرکت‎کنندگان نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی خلیج فارس ۲۰۱۷

عصر نمایشگاه- گیفن گرافیکس (Giffin Graphics)، هایدلبرگ (Hiedelberg) و کداک (Kodak) از جمله آخرین نام های پراعتبار صنعت چاپ هستند که برای حضور در نمایشگاه چاپ و بسته بندی خلیج فارس ۲۰۱۷ نام نویسی کرده اند.

شرکت‎کنندگان نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی خلیج فارس ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایپینا ، نمایشگاه چاپ و بسته بندی خلیج فارس، هم چنان پیشتاز رویدادهای تجارت به تجارت است و تمام جنبه های صنعت چاپ را پوشش می دهد. این دوره پیش رو یک بار دیگر بر روی آخرین فناوری ها و راه حل های بخش چاپ تجاری و بسته بندی تمرکز کرده و پیشرفت ها و نگرش های تازه در چاپ ها، سیستم های جوهرها، چاپ سه بعدی، برچسب ها و بسته بندی هوشمند، نرم افزارهای مخصوص چاپ از روی وب، تزئین محصول، امنیت و مواد تبادلی را به معرض نمایش می گذارد.

    مایکل هاج، مدیر فروش نمایشگاه چاپ و بسته بندی خلیج فارس در این باره می گوید: "نمایشگاه های بازرگانی ابزار سنجش خوبی برای بررسی ضریب اطمینان بازار هستند، ما با افتخار بسیار اعلام می کنیم که در این صنعت پیشتازان بیش تری در نمایشگاه ما که در ماه مارس برگزار می شود، حضور خواهند داشت. چشم انداز اقنصادی صنعت چاپ خاورمیانه بسیار مثبت است، داده های شرکت اسمیترز پیرا (Smithers Pira) پیش بینی می کند که ارزش این بازار امسال به 24 میلیارد دلار می رسد. با سالن نمایش بزرگ تر و مجموعه ای غنی از محصولات تازه ای که قرار است معرفی شوند، انتظار ما این است که خریداران حوزه چاپ به بهترین فناوری چاپ موجود در کشور دسترسی داشته باشند، ما هم چنین انتظار داریم که لیست سفارش های نمایش دهندگان با بالاترین کیفیت پر شود."

    از جمله شرکت کنندگان دیگری که پیش تر در این نمایشگاه ثبت نام کرده اند عبارتند از: AFRA، شرکت بازرگانی علی الهاشمی، بابست (Bobst)، کانن (Canon)، هلیوزید (Heliozid) و پرستیژ گرافیکس (Prestige Graphics). هم چنین این شرکت کنندگانی برای اولین بار حضور خواهند داشت: باربران (Barberan)، هولوپرینت سکیوریتی سولوشنز (Holoprint Security Solutions)، ایمجینگ کر (Imaging Care)، کونیکا مینولتا (Konica Minolta)، پکفورت پکیجینگ (PACFORT Packaging) و سان پیپرز اند لیبلز (Sun Papers and Labels).

    این نمایشگاه بر روی چاپگرها، نام های تجاری و طراحان تمرکز کرده است. ورود به این نمایشگاه بازرگانی چهار روزه رایگان است و بازدید کنندگان می تواننند با مراجعه به وبسایت www.gulfprintpack.com از قبل نام نویسی کنند.

    لازم به ذکر است این نمایشگاه از 26 تا 29 مارس در سالن زعبیل مرکز تجارت جهانی دبی برگزار می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت