مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان :

سند ۶۳ هکتار زمین را برای احداث نمایشگاه جدید دریافت کردیم

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان گفت: پس از سه سال تلاش و ‌پیگیری مجموعه نمایشگاه بین المللی، بالاخره سند ۶۳هکتار زمین به شرکت نمایشگاه های بین المللی اختصاص داده شد.

سند ۶۳ هکتار زمین را برای احداث نمایشگاه جدید دریافت کردیم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر، رحیم جلیلی در حاشیه بازدید همایون یوسفی از نمایشگاه بهاره خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سه سال است که مجموعه نمایشگاه بین المللی برای گرفتن زمین و فضای مناسب نمایشگاه تلاش می کند که بالاخره سند 63 هکتار گرفته شد اما از این به بعد تلاش مسئولان و نمایندگان مجلس را می طلبد تا بتوانیم فضای نمایشگاهی با استاندارد جهانی در خور شأن نام خوزستان را بسازیم و تجهیز کنیم. 

    وی با بیان این که در اردیبهشت‌ سال96 ساخت و تجهیز نمایشگاه را شروع می کنیم، افزود:  نقشه و طراحی آن طبق فناوری روز انجام شده است.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان با اشاره به اینکه نمایشگاه بهاره آخرین نمایشگاه  در سال 95 است،  گفت: حدود 38 موضوع نمایشگاهی در سال 95‌ برگزار شد که خوشبختانه این نمایشگاه ها هم در بحث صادرات غیرنفتی و هم در بحث اشتغالزایی اثرگذار و از نظر اجتماعی و فرهنگی نیز اثر خود را بر جامعه داشته اند.

    جلیلی با اشاره به اینکه نمایشگاه بین المللی پتانسیل خوبی برای عرضه آخرین دستاوردها، تولیدات و فناوریهای نوین است، ادامه داد: در تقویم نمایشگاهی سال آینده هم تعداد 44 موضوع نمایشگاهی در خدمت مردم استان خواهیم بود و با توجه به تبادل اطلاعات و دانشی که ‌در نمایشگاه می شود تا به امروز مورد استقبال بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان قرار گرفته است .

    وی با اشاره به انجام اقدامات اولیه برای تجهیز زمین جدید نمایشگاه بیان کرد: با هماهنگی با نمایندگان و مسئولان استان در اردیبهشت ماه 96 حصار کشی، تسطیح  و نصب سر در آن انجام می شود و پس از آن هم با سعی بر این است که در کمترین زمان اقدامات دیگر را نیز انجام دهیم اما نمی توان زمان دقیقی برای بهره برداری اعلام کرد.  اگر اعتبار باشد بهترین نمایشگاه را در کشور طراحی می کنیم.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی خوزستان با بیان اینکه نمایشگاه ها در سراسر کشور جزو بخش خصوصی محسوب می شوند، عنوان کرد: سال 85 و86 دیوان محاسبات دستور داده که تمام سهامداران دولتی از نمایشگاه ها خارج و به بخش خصوصی واگذار شوند و تمام مدارک آن نیز موجود است و در حال حاضر نمایشگاه بین المللی خوزستان 46 سهامدار بخش خصوصی دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت