فرماندار ساری بیان کرد

تسریع در ساخت پروژه نمایشگاه بین‌المللی استان مازندران

عصر نمایشگاه- فرماندار ساری با اشاره به گذشت زمان ۱۰ ساله از اجرای پروژه ایجاد نمایشگاه بین المللی در مرکز استان گفت: ساخت پروژه نمایشگاه بین المللی استان مازندران تسریع شود.

تسریع در ساخت پروژه نمایشگاه بین‌المللی استان مازندران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، احمد حسین‌زادگان در جلسه بررسی روند احداث مرکز نمایشگاه و همایش‌های بین‌المللی مازندران در محل این پروژه، اظهار داشت از  سال قبل که این پروژه را کلنگ‌زنی کردیم اتفاق شاخصی در روند اجرایی این پروژه رخ نداده است.

    وی با اشاره به حضور سرمایه‌گذار موفق در این پروژه، افزود: سرمایه‌گذار ثابت کرده که توان انجام کارهای بزرگ را دارد و این مسئله، ما را دلگرم می‌کند.

    فرماندار ساری با بیان اینکه محل احداث این نمایشگاه، مناسب است، گفت: به لحاظ مکانی و به دلیل داشتن اتوبان چهار بانده، جاده ترانزیتی، نزدیک بودن به فرودگاه و چند شهرستان این پروژه در محل مناسبی در حال احداث است.

    وی با اشاره به اینکه یکی از آسیب‌ها در اجرای پروژه، طولانی شدن زمان اجرا است، تصریح کرد: سرمایه‌گذار این پروژه با مانعی مواجه نیست و دستگاه اجرایی راغب است این پروژه هر چه زودتر به سرانجام برسد.

    فرماندار ساری با بیان اینکه مراتب را به استاندار مازندران منعکس می‌کنم، گفت: زیبنده مردم و نظام اسلامی نیست که پروژه دو بار کلنگ‌زنی شود اما اقدامی صورت نگرفته باشد.

    وی با اشاره به اینکه  10 سال قبل، این پروژه را کلنگ‌زنی کرده و تحویل دادم و اکنون مجدد به همان شکل تحویل گرفتم، افزود: تاخیر در اجرایی شدن این پروژه، توهین به مردم است.

    حسین‌زادگان با بیان اینکه تاکید بر این است پروژه نمایشگاه در فاز نخست اجرایی شود و مرکز همایش‌ها در فاز بعدی قرار گیرد، گفت: در شرایط فعلی کشور، باید برای سرمایه‌گذار فرش قرمز پهن کرده و امنیت را فراهم کنیم و توجه و رسیدگی به حوزه اقتصاد، مهم‌تر از دیگر حوزه‌ها است.

    وی با اشاره به اینکه این پروژه می‌تواند آبروی استان و مرکز استان باشد، تصریح کرد: ساری تنها مرکز استان است که  مرکز نمایشگاه بین‌المللی ندارد و فرصت تعاملات اقتصادی داخلی و خارجی را از دست می‌دهیم.

    فرماندار ساری با بیان اینکه معقول و منطقی نیست که همیشه توپ را به زمین دولت بی‌اندازیم، ادامه داد: دولت بسترساز است و فرصت را باید به سرمایه‌گذاران واقعی داد نه سرمایه‌گذاران خیالی و کاغذی.

    مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز گفت: نگاه فرماندار ساری را به بخش صنعت و تولید شاهد هستیم چون در شروع زمان رسمی تبلیغات انتخاباتی، در حالی که اغلب فرمانداران، درگیر مسئله انتخابات هستند اما فرماندار ساری علاوه بر اشراف بر مسئله انتخابات، به بخش اقتصاد هم توجه دارد و از این فرصت حضور باید استفاده کنیم.

    مصطفی موسوی با بیان اینکه بزرگ‌ترین دغدغه ما این است که رونق اقتصادی به وجود آوریم، افزود: قانون رفع موانع تولید، دست ما را باز کرده اما نیاز است برای بیرون رفت از شرایط رکود، قوانین دیگری به کارگیری شود.

    وی با اشاره به اینکه با قوانین عادی نمی‌توان در در شرایط جنگ و بحران، کاری از پیش برد، گفت: شرایط بحران، نیازمند قوانین دیگری است.

    موسوی با بیان اینکه از ابتدای سال تاکنون 41 واحد غیرفعال را از رکود خارج کردیم، ادامه داد: درصد قابل توجهی از واحدهای صنعتی و تولیدی در استان، مشکل بازار دارند و نبود محل نمایشگاه‌های بین‌المللی، به این مسئله دامن می‌زند.

    وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه می‌تواند جایگاه استان را ارتقا دهد، گفت: در یک سال گذشته با عوامل اجرایی این پروژه همکاری کردیم و از این پس هم هر جا مشکلی وجود داشته باشیم آمادگی داریم نسبت به رفع مسئله اقدام کنیم.

    به گزارش تسنیم مدیرعامل شرکت عرش پویا نیز در این نشست گفت: هفته آینده فنداسیون بخش نمایشگاه بین‌المللی این پروژه، اجرایی می‌شود.

    هنگامه پارسی افزود: مهرماه امسال، پروانه ساختمان را از شرکت شهرک‌های صنعتی دریافت کردیم و ساخت و ساز از چهار ماه قبل شروع شده است.

    وی با اشاره به اینکه این مجموعه دارای سالن هماش با ظرفیت 2400 نفر، سالن 1200 نفره، دو سالن چند منظوره 350 و 550 نفره، سالن 200 نفره و پنج سالن کنفرانس است، گفت: هتل چهار ستاره بین‌المللی با یکصد اتاق از دیگر پروژه‌های این مجموعه است.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت