در مجموعه فرهنگی تاریخی شهرداری زنجان ؛

نمایشگاه «هفهشدر» در زنجان به کار خود پایان داد

عصر نمایشگاه- مراسم اختتامیه نمایشگاه صنایع دستی، فرش و محصولات مشاغل خانگی ( هفهشدر ) با حضور جمعی از مسوولان زنجان در مجموعه فرهنگی تاریخی شهرداری (کارخانه کبریت) برگزار شد.

نمایشگاه «هفهشدر» در زنجان به کار خود پایان داد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، در این جلسه مدیر فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه نمایشگاه هفهشدر یکی از بهترین نمایشگاه هایی بوده که امسال در این مجموعه برگزار شده، گفت : این نمایشگاه یکی از نمایشگاه های پر رونق بوده که با هدف معرفی مشاعل خانگی و صنایع دستی در طی 5 روز برگزار شد و نشان داد که  توانمندی ها و هنرهای ارزشمندی در وجود جوانان صنعتگر شهرمان نهفته است که نیاز به حمایت و پشتیبانی دارد.

    سید سعید صفوی افزود : تجربه نشان داده که هرگاه کار به سازماهای مردم نهاد و جوانان  واگذار شده و فرصت حضور هنرمندان در صحنه های فرهنگی و اجتماعی مهیا شده ، براستی این قشر افتخار آفرین بوده و حماسه آفریده اند.

    صفوی  تاکید کرد: جوانان هنرمند و صنعتگر شهرمان نشان دادند که همواره با سرمایه های خرد و اندک می توان هنری عرضه کرد که  میلیاردها ارزش دارد.

    وی همچنین با اشاره به امور فرهنگی اتفاق افتاده در سالهای اخیر در زنجان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: رازی که همواره در حوزه فرهنگی و امور اجتماعی نهفته است،  مدیریت با کمترین پول و با استفاده از سرمایه های مختلف اجتماعی است که خرسند و مفتخرم بگویم همین موضوع موجب شکوفایی این حوزه در سال های اخیر شده است.

    مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان زنجان  هم در این جلسه گفت : صنعتگران و هنرمندان جوان زنجان که همواره در خلق آثار برتر زبانزد هستند ، در این رویداد مهم نشان دادند که برای خلق حماسه می توان سنت و نوآوری را در هم آمیخت تا نسل امروز از تمدن پر افتخار و بومی میهن اسلامی و به ویژه  استان، آگاه باشند.

    یوسفی افزود : جوانان باید در حفظ و صیانت از این تمدن ارزشمند کوشا بوده و به احیا و کشف مجدد هنرهای بومی به عنوان میراث گذشتگان اقدام نمایند.

    وی افزود : آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه،  به سبک های کلاسیک،  قومی و مدرن بود که این رویداد مهم نشان دهنده همت والای هنرمندان بوده و فرصت عرضه توانمندی هایی بود که گاهاً از آن غفلت شده است.

    این مقام مسئول در پایان با تقدیر از مدیریت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان  به جهت اقدامات موثر در حوزه امور فرهنگی و توسعه فرهنگ و هنر گفت :  یکی از کارهای فوق العاده بزرگ و ارزشمندی که در حوزه  فرهنگسازی و توسعه فرهنگ و هنر در زنجان انجام شده است ، تقویت روحیه خودباوری در جوانان است که نیاز به همت متعالی داشت و قطعاً این موضوع موجب ایجاد اشتغال پایدار در بین جوانان خواهد شد.

    شایان ذکر است در پایان این مراسم از غرفه داران فعال و برتر این نمایشگاه با اهدا لوح تقدیر و تندیس تجلیل به عمل آمد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت