معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه:

برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در ۷۰ نقطه کرمانشاه طی نوروز ۹۶

عصر نمایشگاه- معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه، از برپایی نمایشگاه و سیاه‌چادرهای صنایع دستی در ۷۰ نقطه استان طی نوروز ۹۶ خبر داد.

برپایی نمایشگاه‌های صنایع دستی در ۷۰ نقطه کرمانشاه طی نوروز ۹۶
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از مهر ، پروانه حیدری در خصوص برنامه‌های معاونت صنایع دستی اداره‌کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه برای نوروز 96 گفت: به مناسبت نوروز 96 در کلیه شهرستان‌های استان قطعا نمایشگاه‌های صنایع دستی، سوغات و سیاه چادرهای عرضه محصولات بومی و محلی خواهیم داشت.

    وی افزود: 14 نمایشگاه اصلی در 14 شهرستان استان خواهیم داشت و بزرگترین نمایشگاه صنایع دستی استان نیز در طاقبستان با حداقل 120 غرفه و 18 سیاه چادر برپا می شود.

    معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه تصریح کرد: نمایشگاه طاقبستان، نمایشگاه تخصصی صنایع دستی و سوغات است.

    وی از برنامه ریزی برای نوروزی متفاوت از نوروز سال های گذشته در استان خبر داد و گفت: همه چیز در این زمینه برنامه ریزی شده خواهد بود و نمایشگاه های مد نظر به نو احسن برگزار می شوند.

    حیدری هم چنین از برپایی نمایشگاهی نیز در منطقه تاریخی- گردشگری- جهانی بیستون طی این ایام خبر داد و گفت: این نمایشگاه نیز تخصصی صنایع دستی و سوغات است.

    وی افزود: با هماهنگی شهرداری ها نیز در اکثر نقاط استان شاهد برپایی سیاه چادرهای صنایع دستی و سوغات نیز خواهیم بود.

    معاون اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان کرمانشاه از برپایی نمایشگاه ‌و سیاه‌چادرهای صنایع دستی در بیش از 70 نقطه استان کرمانشاه خبر داد.

    وی تصریح کرد: البته در صورت استقبال از نمایشگاه های مذکور احتمال افزایش تعداد آن در ایام نوروز نیز خواهد بود اما سعی ما این است که در تمام نقاط استان نمایشگاه و سیاه چادر داشته باشیم.

    حیدری گفت: با توجه به مسائل جوی نیز ممکن است در روند برگزاری نمایشگاه ها و سیاه چادرها مشکلاتی نیز رخ دهند اما طبق برنامه ریزی صورت گرفته بیش از 70 نمایشگاه برپا و در کنار آنها نیز برنامه های جنبی متعددی تدارک دیده شده است.

    وی افزود: اجرای گروه های موسیقی، رقص محلی(هلپرکه) و... از جمله این برنامه ها است و در واقع نمایشگاه های ما علاوه بر اینکه محلی برای فروش تولیدات دستی و محلی استان می شوند، مکانی نیز برای معرفی فرهنگ بومی و محلی استان خواهند بود. هم چنین سعی ما این است که لحظات شادی بخشی برای مسافران نوروزی فراهم کنیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت