به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد ؛

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و آثار تولیدی بانوان با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»

عصر نمایشگاه- نمایشگاه صنایع دستی و آثار تولیدی بانوان با نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" به همت خواهران کانون فرهنگی و هنری اندیشه مسجد روستای قره خانبندی بجنورد به مناسبت سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد دایر شد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی و آثار تولیدی بانوان با عنوان «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل»
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، اسفندیار مکرمی، کارشناس  فرهنگی و هنری دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد خراسان شمالی در مراسم افتتاح این نمایشگاه که با همراهی خواهران فعال این کانون و  همچنین حجت الاسلام زحمت کش، امام جماعت مسجد برگزار شد، با اشاره به 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، به اهمیت نقش مسجد و فعالیت در مساجد اشاره کرد و در این باره کانون ها را فضایی ارزشمند خواند.

    وی شناخت  قابلیت ها، نقاط قوت و ضعف منطقه خود و برنامه ریزی  و تدوین طرح های سازنده برای ارتقاء فرهنگی  و افزایش گرایش به مسجد را از اهم وظایف کانون و فعالان کانون ها دانست  و توصیه کرد  با آسیب شناسی  و تشکیل هسته های پژوهشی و تدوین طرح ها می توان شاهد رشد کیفیت  و عملکرد کانون  و در نتیجه جذب افراد بیشتر به مسجد شد.

    به گفته معصومه اسدنژاد، مدیرکانون فرهنگی و هنری اندیشه روستای قره خانبندی، 175 اثر صنایع دستی شامل گلیم، تابلو نقاشی و آثار بافتنی و خیاطی، منجق دوزی، پرورش گل، نمد دوزی و کاردستی های کودکان و نیز بخش جشنواره آشپزی در معرض دید عموم قرار گرفته و هرکدام نیز برای فروش قیمت گذاری شده است.

    همچنین در ادامه، آثار  نمایشگاه در بخش های خیاطی، تابلو، صنایع دستی، آشپزی، ساخت کیف و گلیم بافی به طور مجزا قرعه کشی شد و با اهدای هدایایی از منتخبان تقدیر شد.

    گفتنی ست، این نمایشگاه تا 26 اسفند سال جاری در محل مسجد و حسینیه رسول الله (صل الله علیه وآله وسلم) روستای قره خانبندی بجنورد برای بازدید عموم دایر است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت