رئیس سازمان اوقاف خبر داد

حضور ۴۰۰ خارجی در سی‌وچهارمین نمایشگاه و مسابقات بین‌المللی قرآن ایران

عصر نمایشگاه- رئیس سازمان اوقاف با اشاره به وصول ۴۰۰ مقاله داخلی و ۱۰۰ مقاله خارجی به همایش بین‌المللی پژوهش‌های قرآنی که اردیبهشت‌ماه سال بعد در حاشیه سی‌وچهارمین مسابقات بین‌المللی قرآن برگزار خواهد شد از حضور ۴۰۰ شرکت‌کننده خارجی در این دوره از مسابقات خبر داد.

حضور ۴۰۰ خارجی در سی‌وچهارمین نمایشگاه و مسابقات بین‌المللی قرآن ایران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، حجت‌الاسلام علی محمدی، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن  بانوان برای نخستین بار گفت: در حاشیه برگزاری سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران که از 30 فروردین ماه آغاز خواهد شد  از بانوان  فعال قرآنی تجلیل  خواهد شد .

    رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه و هیئت همراه صبح امروز پنج شنبه 19 اسفند ماه  در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید  اظهار کرد: سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی مسابقات قرآن جمهوری اسلامی از 30 فروردین سال آینده به مدت یک هفته در تهران برگزار خواهد شد .

    رئیس ستاد عالی برگزاری  مسابقات بین المللی قرآن کریم  افزود: مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی در سال 96 دارای ویژگی‌های خاصی است، از جمله اینکه مسابقات بین‌المللی بانوان در رشته حفظ و مسابقات  ویژه طلاب در قالب این دوره تدارک دیده شده است.

    رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به آغاز دوباره مسابقات بین المللی قرآن  دانش‌آموزی بعد از 20 سال عنوان کرد: همچنین مسابقات قرآنی ویژه روشندلان هم برای دومین سال متوالی برگزار خواهد شد.

    وی ادامه داد:پیش بینی ما این است که  امسال 400 نفر شرکت‌کننده خارجی در مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران  از 74 کشور جهان در بخش های مختلف این رقابتهای بین المللی حضور خواهند یافت .

    محمدی خاطرنشان کرد: برپایی نمایشگاه محصولات قرآنی، برگزاری همایش پژوهش‌های قرآنی با عنوان «قرآن و فرهنگ انقلاب با مبانی قرآنی» و تجلیل از بانوان قرآنی از دیگر اتفاقات مبارکی است  که در حاشیه این دوره از مسابقات شاهد آنها خواهیم بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت