مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود:

بازدید ۱۵۰۰ دانش آموز شاهرودی از نمایشگاه نقاشی سازمان آتش نشانی

عصر نمایشگاه- مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهرود گفت: تاکنون هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان مدرسه ها و پیش دبستانی های سطح شهر از نمایشگاه نقاشی ایستگاه آتش نشانی ، بازدید کردند.

بازدید ۱۵۰۰ دانش آموز شاهرودی از نمایشگاه نقاشی سازمان آتش نشانی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، علیرضا محمدی افزود: این نمایشگاه به منظور آشنایی کودکان و نوجوانان با خطرهای احتمالی و حوادث چهارشنبه آخر سال و فرهنگ سازی و پیشگیری از این رخدادها برگزار شده است.
    وی ادامه داد: نمایشگاه نقاشی تا 27 اسفند دایر بوده و طی آن به آثار برگزیده نیز جوایزی اهدا می شود.
    محمدی با اشاره به حضور ماموران آتش نشانی در مدرسه ها ، افزود: آموزش در مدارس از هفته گذشته آغاز شده و ماموران آتش نشانی در هر آموزشگاهی که درخواست داشته باشند، برای آگاهی بخشی به دانش آموزان حضور می یابند.
    مدیرعامل سازمان آتش نشانی شاهرود همچنین نصب 15 بنر و دو هزار بروشور در سطح شهر را از دیگر اقدامات فرهنگی این سازمان در راستای کاهش حوادث چهارشنبه پایانی سال، عنوان کرد و گفت: این احتمال وجود دارد که خودروهای آتش نشانی در خیابان های شهر مستقر نشوند تا حساسیت مردم نیز برانگیخته نشود.
    محمدی با تاکید بر آمادگی کامل نیروها و بررسی تجهیزات آتش نشانی تمامی ایستگاه های شاهرود، بیان کرد: نشست هماهنگی سازمان آتش نشانی با نیروی انتظامی شهرستان نیز امروز برگزار می شود.
    وی با اشاره به جمع آوری لاستیک های اضافه و فرسوده، افزود: این کار از ابتدای اسفند آغاز شده، نیروهای بازرسی شهرداری اخطارهای لازم را به تمامی لاستیک فروشی ها و آپاراتی ها داده اند و ماموران خدمات شهری نیز لاستیک های اضافه موجود در سطح شهر را جمع آوری می کنند.
    محمدی یادآور شد: بیشترین حوادث چهارشنبه سوری سال های پیش مربوط به آتش زدن لاستیک ها و محل های جمع آوری زباله بوده است.
    مدیرعامل سازمان آتش نشانی شاهرود همچنین از خانواده ها خواست با توجه بیشتر به فرزندان خود و جلوگیری از حوادث احتمالی، سال جاری را به خوبی به پایان رسانده و سال نو را با شادی آغاز کنند.
    آتش نشانی شاهرود با 70 نفر نیرو ، چهار ایستگاه در سطح شهر دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت