مدیر نمایشگاه بین المللی SIMA فرانسه :

کشاورزی جهان در ۱۰ سال آینده را ترسیم کرده‌ایم

عصر نمایشگاه- مدیر نمایشگاه بین‌المللی SIMA فرانسه گفت: این نمایشگاه چشم‌انداز ۱۰ ساله‌ای از فعالیت‌ها و عملکرد کشاورزان جهان است و گذشته‌ای از کار و فعالیت کشاورزان را نشان می‌دهد، اینکه آنها تا چه میزان بر مسایلی مانند بهره‌وری در کسب و کارشان تمرکز کرده اند.

کشاورزی جهان در ۱۰ سال آینده را ترسیم کرده‌ایم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، مارتینه دگرمونت درباره برگزاری نمایشگاه بین المللی کشاورزی SIMA فرانسه اظهار کرد: نمایشگاه SIMA 2017 به عنوان یک رویداد مهم بین‌المللی در بخش کشاورزی جهان به شمار می‌رود که چالش‌های بخش کشاورزی را نیز به نمایش می‌گذارد.

    وی افزود: این نمایشگاه چشم‌انداز 10 ساله‌ای از فعالیت‌ها و عملکرد کشاورزان جهان است و گذشته‌ای از کار و فعالیت کشاورزان را نشان می‌دهد، اینکه آنها تا چه میزان بر مسایلی مانند بهره‌وری در کسب و کارشان تمرکز کرده اند.

    مدیر نمایشگاه SIMA با تاکید بر اهمیت کشاورزی پایدار و جایگاه آن در این نمایشگاه اظهار کرد: جایگاه کشاورزی پایدار در نمایشگاه صنعت کشاورزی SIMA از اهمیت قابل توجهی برخوردار است، زمانی که بخش کشاورزی دچار تغییرات ناشی از بحران‌های زیست محیطی شده بود؛  نمایشگاه SIMA جایگاه خود را استحکام بخشید و به عنوان ابزار معرفی کسب و کار برای تمام بخش‌های بازار کشاورزی به همراه نوآوری‌ها در جهان شناخته شد.

    دگرمونت تصیرح کرد: این نوآوری‌ها در بخش کشاورزی در آینده‌ای نزدیک منجر به رشد و توسعه صنعت کشاورزی دنیا خواهند شد. اگر واقع بین باشیم SIMA به عنوان مکانی برای عرضه نوآوری‌ها با مشارکت تمام زیربخش‌های کشاورزی (کمیسیون انرژی اتمی فرانسه، دانشگاه‌های کشاورزی 7 کشور، منابع کشاورزی و صنعتی) شناخته شده است.

    وی گفت: در این رویداد Start up Village(اپلیکیشن روستا) با هدف معرفی شرکتهای نوپا با  بیش از 600 محصول را عرضه می‌شود و به طرح‌های برتر نیز جایزه نوآوری SIMA اهدا می‌شود.

    ترسیم آینده کشاورزی جهان در SIMA

    مدیر نمایشگاه SIMA ادامه داد:حضور بازدیدکنندگانی از 142 کشور جهان از این نمایشگاه نشان دهنده تمایل رو به افزایش علاقه‌مندان از این رویداد مهم بین‌المللی کشاورزی است.

    دگرمونت در توضیح بخش‌های مختلف این نمایشگاه گفت: بخش نخست، گالری اولین نوآوری‌ها (جدید) است، در این نمایشگاه آینده کشاورزی دنیا با موضوع طی 10 سال کشاورز شوید، مورد بررسی قرار گرفت. این بخش نیز شامل تکنولوژی‌ دیجیتال، روباتیک، محیط زیست اقتصادی، ژنومیک، نشست‌ها، پروژه‌های دانشجویی فرانسه و بین‌المللی، تصویر کشاورزان از نوآوری فرانسه و جهان، گالری نوآوری و نوآوری‌ آزاد است.

    وی افزود: بخش دوم به جایزه نوآوری SIMA و بخش سوم به Start up Village اختصاص دارد و بخش چهارم API-Agro Hackathon،  طراحی برنامه‌های کشاورزی نوآور است.

    گفتنی است این نمایشگاه در تاریخ 12‌ــ6 اسفند 95 (26 فوریه تا 02 مارس 2017) در شهر پاریس فرانسه برگزار شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت