در شرکت توزیع برق استان زنجان ؛

برگزاری نمایشگاه کتاب و پوستر با موضوع عفاف وحجاب چتر امنیت

عصر نمایشگاه- نمایشگاه کتاب و طراحی پوستر با موضوع عفاف و حجاب چتر در شرکت توزیع برق استان زنجان دایر شده است.

برگزاری نمایشگاه کتاب و پوستر با موضوع عفاف وحجاب چتر امنیت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از باشگاه خبرنگاران ، همزمان بانزدیک شدن به میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و زن ، نمایشگاه کتاب و طراحی پوستر با موضوع عفاف و حجاب چتر بمدت سه روز دایر شد.
    مهندس کاظمی در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت : بحمدالله در سالی که پشت سرمی گذاریم برنامه ها و فعالیت های خوبی در حوزه امور بانوان انجام شده است و با تلاش بانوان ساعی و زحمت کش شرکت توزیع برق در سراسر استان زنجان شاهد موفقیت چشمگیر این عزیزان هستیم . 
    وی در ادامه به دستاوردهای شرکت و نقش بانوان در پیشبرد آن اشاره کرد و افزود :  مشارکت زنان در فعالیت‌های اقتصادی به‌عنوان نیمی از پیکر جامعه از جمله اصول اساسی و اجتناب‌ناپذیر اهداف توسعه در برنامه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی همه جوامع است. 
    وی تصریح کرد: برای تحقق توسعه اجتماعی ، تسریع فرآیند توسعه اقتصادی و محقق شدن عدالت اجتماعی، چنانچه به زن به عنوان نیروی فعال و سازنده نگریسته شود، قطعاً تأثیر بسیاری در روند توسعه و افزایش کمّی و کیفی نیروی انسانی آن جامعه خواهد داشت. 
    نقش زنان در توسعه، مستقیماً با هدف توسعه اجتماعی و اقتصادی بستگی داشته و از این رو در تحول همه جوامع انسانی، عاملی بنیادی محسوب می گردد.
    قزلباش مشاورمدیرعامل دراموربانوان وخانواده شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نیز در ارتباط با برپایی نمایشگاه گفت : پس از برگزاری فراخوان بزرگ  طراحی پوستر با موضوع   عفاف و حجاب چتر امنیت  و ارسال  پوستر های طراحی شده توسط علاقمندان و هنرمندان از اقشار مختلف مردم اعم از جوانان و نوجوانان ، بانوان و آقایان ،  نمایشگاهی از آثار ارسالی   به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن و روز مادر  در محل سالن ورزشی شرکت توزیع واقع در سعدی شمالی برگزار شد
    وی افزود: نمایشگاه‌های جانبی بسیاری  از جمله نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و توانمندی های بانوان فرهیخته صنعت آب و برق استان و دست ساخته های  برادران و خواهران دارای معلولیت ذهنی آسایشگاه حکیم زنجان نیز در این محل دایر می‌باشد .
    این نمایشگاه از ساعت 8:30 لغایت 18 عصر  تا روز دوشنبه 23 اسفند  برای بازدید عموم دایر می‌باشد .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت