معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران :

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در مترو

عصر نمایشگاه- معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه از برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات استان‌های کشور، استقرار پیشخوان‌های اطلاع رسانی به منظور حمایت از نیازمندان و برگزاری جشن های شاد نوروزی در ایستگاه های مترو تهران خبرداد.

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در مترو
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از دانشجو، محمد بنی حسن با اعلام این خبر گفت: به مناسبت فرا رسیدن سال نو و اشتیاق مردم جهت خرید عید و نیز جهت رفاه حال مسافران مترو در ایستگاه نوبنیاد نمایشگاهی شامل صنایع دستی و سوغات استان‌های کشورمان در حال برگزاری است.

    وی با بیان اینکه این نمایشگاه با مشارکت دانشکده کارآفرینی و به منظور حمایت از تولید صنایع دستی برپا شده است افزود: گذرگاه‌های فرهنگی مترو بستر مناسبی برای برگزاری انواع نمایشگاه‌ها است.

    معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه خاطرنشان کرد: در سالی که گذشت معاونت فرهنگی شرکت بهره برداری به عنوان سفیر صنایع دستی معرفی شد و در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت بهره برداری این نمایشگاه برگزار شده است.

    برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات استان‌ها در زیرگذر فرهنگی متروی نوبنیاد تا 29 اسفند ادامه دارد.

     

     استقرار پیشخوان‌های اطلاع رسانی در مترو به منظور حمایت از نیازمندان

    در ادامه معاون فرهنگی اجتماعی شرکت بهره برداری مترو از برپایی پیشخوان‌های اطلاع رسانی در زیرگذرهای مترو خبر داد و گفت: این طرح به منظور حمایت از نیازمندان به ویژه جذب حامی برای ایتام در زیرگذر ایستگاه‌های نوبنیاد، تئاتر شهر و شهید لشکری انجام می‌شود.

    وی افزود: این طرح با مشارکت بنیاد خیریه وفاق سبز علوی و با نام «نان سفره‌های علوی» در این گذرگاه‌ها برگزار می‌شود.

     

     برنامه‌های شاد ویژه کودکان در ایستگاه شادمان

    در ادامه معاون فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه گفت: به منظور ایجاد فضایی پرنشاط در ایستگاه‌های مترو برای کودکان و خانواده‌های آنها در آستانه سال نو، برنامه‌های ویژه‌ای در ایستگاه متروی شادمان در حال برگزاری است.

    وی افزود: در ایستگاه شادمان با استقرار غرفه‌هایی مانند غرفه نقاشی و خط، پرتاب راکت، اریگامی و بادکنک فضای نشاط آوری را برای کودکان ایجاد کردیم.

    بنی حسن به برپایی غرفه "عمو روحانی، دوست خوب بچه‌ها" اشاره کرد و گفت: در کنار فضای بازی، نیاز معنوی کودکان را نیز در نظر گرفتیم که با هدف گسترش و تعمیق شناخت کودکان از الگوهای دینی این غرفه برپا شده است.

    غرفه‌های فرهنگی و هنری در ایستگاه شادمان تا 24 اسفند پذیرای کودکان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت