دبیرخوشه‌های فرش ایران خبر داد

حضور کنسرسیوم‌های فرش ایران در دموتکس شانگهای چین ۲۰۱۷

عصر نمایشگاه- پاویون کنسرسیوم‌های فرش ایران در نمایشگاه دموتکس شانگهای ۲۰۱۷ برپا می‌شود.

حضور کنسرسیوم‌های فرش ایران در دموتکس شانگهای چین ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا، محمد امین، دبیر خوشه‌های فرش ایران با اعلام این خبر افزود: نوزدهمین نمایشگاه تخصصی دموتکس شانگهای، افزون بر حضور تولیدکنندگان و صادرکنندگان فرش دستباف کشور، شاهد عرضه محصولات خوشه‌های فرش 14 استان کشورمان است.

    امین ادامه داد: این نمایشگاه هر سال با حضور کشورهای تولیدکننده فرش و کفپوش در شانگهای چین برگزار می‌شود و امیدواریم امسال با برپایی پاویون کنسرسیوم‌های فرش ایران و نمایش نمونه محصولات 14 استان قدمی هرچند کوچک در زمینه معرفی فرش مناطق مختلف ایران برداشته شود.

    وی افزود: این نمایشگاه از یکم تا سوم فروردین‌ماه 1396 در شانگهای چین برگزار می‌شود و به همت دبیرخانه خوشه‌های فرش ایران و شرکت سهامی فرش ایران جهت معرفی هرچه بهتر محصولات استان‌ها برنامه‌هایی تدارک دیده شده است.

    امین بهبود شرایط اقتصادی چین را عامل رشد تقاضای فرش دستباف ایران در این کشور دانست و افزود: برای حضور هرچه بهتر در این نمایشگاه از مشورت و همکاری تجار ایرانی مقیم چین در زمینه انتخاب نمونه محصول، ارسال بار، انتقال پول، دعوت از مدعوین ویژه و همکاری در مدیریت غرفه استفاده شده که جا دارد از همکاری‌های ارزشمند این  افراد قدردانی شود.

    دبیر خوشه‌های فرش ایران با اشاره به حمایت‌های سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و همچنین شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: همکاری نهادهای دولتی و نیمه‌دولتی و همچنین تشکل‌های بخش خصوصی و به ویژه همراهی ذینفعان موجب هم‌افزایی در اجرای پروژه‌هایی از این نوع باشد.

    وی افزود: بر اساس آمار گمرک جمهوری اسلامی ایران در سه ماهه نخست امسال بالغ بر 19 تن فرش دستباف به ارزش بالغ بر سه میلیون دلار به کشور چین صادر شده و رتبه پنجم خریداران فرش ایران به این کشور اختصاص دارد.

    نمایشگاه تخصصی دموتکس شانگهای یکم تا سوم فروردین‌ماه 1396 برگزار می‌شود و پیش‌بینی شده، بالغ بر 10 هزار بازرگان در این نمایشگاه شرکت کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت