سخنگوی تعزیرات حکومتی تهران:

اگر قرار است نمایشگاه بهاره برگزار شود باید نظارت دقیقی روی آن انجام شود

عصر نمایشگاه- سخنگوی سازمان تعزیرات استان تهران گفت: نظر بنده به عنوان یکی از مسئولان تعزیرات این است که اگر قرار است نمایشگاه بهاره برگزار شود باید نظارت دقیقی روی آن انجام شود

اگر قرار است نمایشگاه بهاره برگزار شود باید نظارت دقیقی روی آن انجام شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از فارس، شهرآبادی، سخنگوی تعزیرات حکومتی استان تهران در گفت‌وگویی با موضوع دور جدید نمایشگاه های فروش بهاره که از از ٢٤ تا ٢٨ اسفندماه برگزار شده است گفت: من ٥ سال است در تعزیرات حضور دارم و در مورد نمایشگاه بهاره نظرم این بود اگر قرار است نمایشگاهی در شأن مردم و مسئولان برگزار شود، باید نظارت درست صورت گیرد اما سالهای پیش با وجود ناظران شاهد تخلف بودیم.

    وی ادامه داد: پرونده تخلفاتی که در نمایشگاه تشکیل شده شامل گرانفروشی و سایر تخلفات بوده است و این اصلا زیبنده نیست.

    سخنگوی تعزیرات حکومتی استان تهران در خصوص برنامه ویژه تعزیرات در بحث نظارت گفت: تعزیرات تهران را نباید به ایام پایانی سال محدود کرد، از زمان انتصاب محمدی به عنوان رییس تعزیرات تهران گشت های مشترک در طول سال هم برگزار شد اما الان تشدید شده است.

    وی افزود: بحث درج قیمت یعنی حفظ شأن و کرامت مردم، مشتری که در این ایام خرید می کند با توجه به وضعیت اقتصادی مردم باید اول قیمت را بستجد بعد وارد مغازه شود. عدم درج قیمت در قانون فی نفسه تخلف است.

    شهرآبادی در خصوص احکام صادره گفت: ما خودمان اذعان داشتیم و ٥ سال است در رسانه ها اعلام کردیم در قوانین ما مجازات با جرم تناسب ندارد.

    وی افزود: من تقاضا دارم از نمایندگان مجلس که قوانین را بازنگری کنند.

    سخنگوی تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: مردم حق دارند، مردم بدانند به خدا اگر جریمه پایین است قانون آن را تعیین می کند، قوانین دست و پای ما را هم بسته، ما قصد تخفیف و چشم پوشی نداریم و شرمنده مردم هستیم.

    شهرآبادی درخصوص موضوع حراج گفت: حراج در قانون تکلیف مشخصی دارد، ما در قانون حراج خلاف ضوابط داریم اگر واحدی بخواهد حراج کند باید با اجازه صنف باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت