نیمه دوم اسفندماه ؛

انتشارفراخوان برگزاری جشنواره و نمایشگاه بین المللی «پوستر روبان قرمز»

عصر نمایشگاه- جشنواره ونمایشگاه بین المللی پوستر روبان قرمز نیمه دوم اسفندماه با مشارکت برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز برگزار می شود.

انتشارفراخوان برگزاری جشنواره و نمایشگاه بین المللی «پوستر روبان قرمز»
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،ر حال حاضر در کشورمان طبق برآوردهای رسمی بیش از 100 هزار نفر مبتلا به HIV  وجود دارند که تا کنون نزدیک به 30 هزار نفر از این افراد شناسایی شده اند. در صورتی که فرد HIV+ در مراحل ابتدایی متوجه وجود ویروس در خون خود شود و تحت درمان قرار گیرد، می تواند زندگی ای با کیفیت و کمیت مشابه سایر افراد جامعه داشته باشد، می تواند ازدواج کند و با دریافت درمان به موقع فرزند غیرمبتلا به دنیا آورد، این در حالی است که بیشتر افراد جامعه نسبت به این مطلب و بسیاری از حقایق مربوط به این بیماری ناآگاهند و نه تنها نسبت به  افراد مبتلا انگ و تبعیض قائل می شوند و خود نیز در صورت داشتن رفتار پر خطر به دلیل ترس غیرواقعی و باورهای اشتباه برای آزمایش مراجعه نمی کنند.

    گفتنی است ،در بیانیه فراخوان جشنواره بین المللی پوستر روبان قرمز آمده است: با مشارکت سازمان های مردم نهاد و با نظارت فنی دفتر برنامه مشترک سازمان ملل متحد در زمینه ایدز UNAIDS و هنرمندان و فعالان اجتماعی در تدارک جشنواره ای در خور چنین موضوع مهمی هستیم، تا گامی موثر برای به صفر رساندن HIV/ AIDS برداریم.

    همچنین تشخیص و درمان به موقع، بهبود کیفیت زندگی، تشخیص و درمان به موقع، پایان همه گیری ایدز، در صورت رفتار پرخطر، آزمایش به موقع، درمان به موقع، آزمایش به موقع مادر باردار، درمان به موقع مادر مبتلا، تولد نوزاد غیرمبتلا، به سرعت به سوی پایان ایدز و من هم آزمایش (اچ.آی.وی) می دهم، از محورهای اصلی این جشنواره اعلام شده است.

    به گزارش مهر ،مهلت ارسال آثار به دبیرخانه تا 10 اسفند ماه 1394 و زمان برگزاری نمایشگاه نیمه دوم اسفند ماه 1394 خواهد بود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت