رئیس توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد

حضورچشمگیرتولیدکنندگان خارجی در نمایشگاه کشاورزی مشهد

عصر نمایشگاه- رئیس توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی گفت: یکی از خصوصیات این دوره نمایشگاه بین المللی کشاورزی، حضور سرمایه گذاران و تولیدکنندگان خارجی چشمگیر است.

حضورچشمگیرتولیدکنندگان خارجی در نمایشگاه کشاورزی مشهد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،عباسی در خصوص یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد گفت: یکی از بهترین نمایشگاه ها را شاهد هستیم تنوع ماشین ها بسیار زیاد و نشانگر این است که تکثیر در بخش ماشین های کشاورزی به نحو مطلوبی اتفاق افتاده است.

    وی با بیان اینکه این تکثیر باعث ایجاد رقابت می شود، اظهار داشت:تکثیر در ماشین الات کشاورزی موجب ارتقای کیفیت، کاهش قیمت ها، رقابت پذیری بیشتر بین شرکت ها و همچنین ایجاد حق انتخاب برای کشاورز شده است.

    عباسی با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی مشهد، ادامه داد: این دوره از نمایشگاه در حد استانداردهای بین المللی برگزار شده و امیدواریم از این دست نمایشگاه ها در کشور بیشتر برگزار گردد تا تولیدکنندگان و کشاورزان ما بتوانند از نزدیک، بیشتر با تکنولوژی روز دنیا آشنا شوند.

    رئیس توسعه مکانیزاسیون وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه یکی از مزیت های این نمایشگاه حضور سرمایه گذاران و تولید کنندگان خارجی در این دوره از نمایشگاه است، افزود: یک موضوعی که در این دوره از نمایشگاه بسیار به چشم می آید حضور سرمایه گذاران و برندهایی است که تا به امروز به دلیل تحریم ایران تمایلی به سرمایه گذاری در این بخش نداشتند اما امروز با حضور و شرکت در این نمایشگاه تمایل خود را برای همکاری بیشتر اعلام کرده اند.

    وی در پاسخ به این سوال که کالای تولید شده ایرانی باید چه خصوصیاتی برای توان رقابت با برندها و شرکت های خارجی داشته باشد، گفت:سه اصل کیفیت، خدمات پس از فروش مناسب و قیمت از مهمترین شاخصه هایی است که باید تولید کننده آن را رعایت کند، اگر تولید کننده ایرانی بتواند بین این سه فاکتور تعادل و ارتباط مناسبی ایجاد کنند به طور حتم بازارهای جهانی را در دست خواهد داشت.

    به گزارش روابط عمومی نمایشگاه های ایران  عباسی در خصوص اعتبار بخش مکانیزاسیون نیز اظهار داشت:با حمایت های وزیر کشاورزی، استمرار اعتباری مکانیزاسیون طی دو سال بوده ولی اکنون سقف اعتباری برداشته شده و دیگر ما محدودیت منابع اعتباری و تسهیلاتی در حوزه مکانیزاسیون نخواهیم داشت.همچنین  سال آینده نیز ممنوعیت واردات گندم را داریم و این امر نشان دهنده آن است که ما در حوزه مکانیزاسیون به دوره شکوفایی خود رسیده ایم.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت