مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس عنوان کرد:

حضور بیش از ۲۵۰ شرکت در نمایشگاه فاینکس

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس با اشاره به استقبال خوب صورت گرفته از دهمین دوره نمایشگاه بورس، بانک، بیمه گفت: در حال حاضر بیش از ۲۵۰ شرکت برای حضور در نمایشگاه ثبت نام کرده و حدود ۱۴۰۰۰ متر از فضای نمایشگاهی واگذار شده است.

حضور بیش از ۲۵۰ شرکت در نمایشگاه فاینکس
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه» به نقل از ستاد خبری فاینکس، یاشار فروهر با بیان اینکه در این دوره استارت آپ های مالی در حجم وسیعی با بالاسری شرکت بورس برگزار خواهد شد، گفت: همایش پیشکسوتان بازار سرمایه از جمله برنامه هایی است که برای دهمین دوره نمایشگاه فاینکس در نظر گرفته شده است. رونمایی از کتاب تاریخچه بورس از دیگر اتفاقاتی است که در این دوره از نمایشگاه شاهد آن خواهیم بود. همچنین یک تمبر یادبود با امضای مقامات عالیرتبه در روز افتتاحیه نمایشگاه رونمایی خواهد شد.

    وی ادامه داد: غرفه کودک و نوجوان با هدف فرهنگسازی بازار پول، سرمایه و صنعت مالی برای کودکان و نوجوانان در نمایشگاه فعال خواهد بود.

    فروهر با اشاره به برگزاری کارگاه های آموزشی متعدد در هر سه حوزه بورس، بانک و بیمه گفت: اکثریت قریب به اتفاق شرکت های بیمه در نمایشگاه حضور دارند. بانک ها و هلدینگ های زیرمجموعه نیز برای ارائه آخرین دستاوردها در صنعت پولی کشور در دهمین دوره نمایشگاه بین المللی بورس،بانک،بیمه حضور دارند. بازار سرمایه با تمام قوا و با   حضور کارگزاری ها و شرکت های تامین سرمایه، مشاورین سرمایه گذاری و سبدگردان ها در نمایشگاه حاضر شده است.

    فروهر از برگزاری تورهای دانشجویی در نمایشگاه خبر داد و گفت: مذاکراتی با برخی دانشکده های مالی صورت گرفته تا اساتید و دانشجویان علاقه مند با حضور در نمایشگاه از آخرین خدمات سرویس های حوزه کارگزاری ها، بانک ها، شرکت های تامین سرمایه و ... مطلع شوند.

    وی افزود: برگزاری تریبون های آزاداندیشی به منظور ارائه بحث ها و نقطه نظرات و بیان انتقادات و پیشنهادات از دیگر برنامه های ویژه این دوره است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت