ابزارهــــــــای نوین

عصر نمایشگاه- شاهین عسگرزاده | افزایش جذابیت بصری یکی از مواردی است که غرفه‌داران نمایشگاهی توجه ویژه‌ای به آن دارند. به همین دلیل شرکت‌های متعددی در سطح جهان تلاش می‌کنند تا با تولید و عرضه محصولات جدید به این نیاز مهم صنعت نمایشگاهی پاسخ دهند.

ابزارهــــــــای نوین
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه»، به‌کارگیری این محصولات علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان، موجب جلب توجه آنها به فعالیت‌های تخصصی غرفه‌ها نیز می‌شود. ماهنامه نمایشگاه قصد دارد در چند شماره آینده به معرفی تعدادی از این ابزارهای مهم که طی سال‌های اخیر عرضه شده‌اند، بپردازد.

    در نمایشگاه وقتی قصد دارید سبک‌بودن چیزی را به نمایش بگذارید، یکی از بهترین گزینه‌ها استفاده از سیستم نمایش Radiance Light شرکت DesignShop است. این سیستم از یک قاب آلومینیومی 10 در 10 فوت تشکیل شده است که به راحتی سر هم و جدا می‌شود و می‌توان آن را در یک کیسه پارچه‌ای سبک وزن حمل کرد. این مجموعه که روی یک قاب آلومینیومی محکم سوار می‌شود، در واقع دیواری است که می‌توان طرح‌های گرافیکی پارچه‌ای، صفحات سنگین، یا قطعات چوبی را روی آن نصب کرد. این سازه به گونه‌ای طراحی شده که قادر است بیش از 130 کیلوگرم وزن تجهیزات را تحمل کند.

    آشنایی با قوانین و مقررات خدمات درمانی برای مشارکت‌کنندگان نمایشگاهی و برگزارکنندگان همایش‌ها به مانند جست‌وجو در میان کوهی از کاغذپاره‌ها برای فراگیری قوانین است و این در حالی است که این قوانین و مقررات مدام تغییر می‌کنند. اما شرکت
    My Compliance Wizard با ارائه برنامه‌ای، قوانین و مقررات خدمات درمانی 196 کشور جهان را (فارغ از آنکه نمایشگاه تجاری یا هر رویدادی در کجا برگزار می‌شود) به راحتی در اختیار شما قرار می‌دهد. این محصول، یک سرویس آنلاین است که می‌تواند با رایانه، تلفن هوشمند یا تبلت مورد استفاده قرار گیرد. این برنامه همچنین دارای ابزارهایی همچون اطلاعات آب و هوا، اختلاف ساعت، روزهای تعطیل و... است.

     

    توقف هر چه بیشتر بازدیدکنندگان در مقابل غرفه شما می‌تواند بر میزان موفقیت غرفه بیفزاید. با استفاده از سخنگوی دیجیتال قابل حمل شرکت Parabit Systems به نام Portable Avatar موجب جلب توجه بازدیدکنندگان شوید و آنها را در مقابل غرفه‌تان میخکوب کنید. آواتارها معمولا در اندازه طبیعی ساخته می‌شوند و می‌توان آنها را طوری برنامه‌ریزی کرد که شخصیت‌های انیمیشن و هر موجود زنده دیگری، حتی مدیرعامل شرکت‌تان را نمایش دهد. این ابزار به یک سنسور صوتی مجهز است که با نزدیک‌شدن افراد به غرفه، برنامه را به طور خودکار راه‌اندازی می‌کند. این سنسور همچنین تعداد بازدیدکنندگان و مدت زمان توقف آنها در غرفه را محاسبه می‌کند.

    جابه‌جایی میز و صندلی در نمایشگاه‌ها یکی از مشکلات همیشگی غرفه‌داران به شمار می‌رود. با استفاد از مبلمان و صندلی‌های زیبا و سبک شرکت Classic Exhibits دیگر به اجاره یا خرید میز و  صندلی‌های گران‌قیمت نیازی نخواهید داشت. میز و صندلی‌های این شرکت از چوب مقاوم ساخته شده‌اند که به دلیل داشتن طراحی ویژه، بدون نیاز به ابزارهای خاص می‌توان آنها را به راحتی نصب و از هم جدا کرد. این ویژگی، در حمل و نقل آسان به خوبی مشهود است. این قطعات در رنگ‌های سفید، سیاه و رنگ طبیعی چوب عرضه می‌شوند. میزها دارای ابعاد 36.5 اینچ ارتفاع و 23 اینچ قطر صفحه هستند. صندلی‌ها هم با ارتفاع 26.5 اینچ ارائه می‌شوند.

    استفاده از نورهای مختلف در غرفه یکی از جذابیت‌های بصری و از عوامل جذب بازدیدکنندگان است. شرکت Moss جعبه نور ویژه‌ای با نام WebBright Lightbox طراحی و عرضه کرده است که می‌تواند نورهای زیبا را در رنگ‌های مختلف در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهد. این محصول در ابعاد مختلف، از قطعات کوچک 10 در 30 فوت تا ابعاد بزرگ‌تر دیواری عرضه می‌شود و می‌توان آنها را به صورت آویخته یا ایستاده مورد استفاده قرار داد. در این محصول، نورهای موجود را شبکه‌ای از لامپ‌های ال.ای.دی تامین می‌کنند که می‌توان آنها را به گونه‌ای طراحی کرد تا یک طرح یا الگوی خاص را که مد نظر دارید، به صورت تک رنگ یا در 10 رنگ مختلف به نمایش بگذارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت