رئیس اتاق اصناف استان مرکزی خبر داد

برگزاری نمایشگاه بهاره در اراک

عصر نمایشگاه- امسال علیرغم مصاحبه مطبوعاتی رئیس اتاق اصناف استان مرکزی مبنی بر عدم برگزاری نمایشگاه بهاره در اسفندماه سال جاری، با تصمیم مدیریت استان این نمایشگاه برگزار می‌شود.

برگزاری نمایشگاه بهاره در اراک
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،هر ساله در راستای تنظیم بازار ایام پایانی سال و در جهت حمایت از مصرف‌کننده و تولیدکننده نمایشگاه‌های فروش ویژه کالاهای بهاره در استان برگزار می‌شد.ولی چندی پیش رئیس اتاق اصناف استان مرکزی طی مصاحبه مطبوعاتی اعلام کرد که به جهت حمایت از اصناف و ایجاد حس رقابت‌پذیری در سطح بازار، نمایشگاه بهاره در اسفندماه برگزار نخواهد شد.

    به دنبال تغییر رویکرد ایجاد شده و تصمیم جدید در خصوص برگزاری نمایشگاه عرضه فصلی کالا، جمشید زند رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: براساس صلاحدید مدیریت استان و با توجه به اینکه امسال سال تعامل و همدلی مردم و دولت است، تصمیم بر این شد که اسفندماه امسال نمایشگاه بهاره برگزار شود.

    وی گفت: این نمایشگاه با اولویت کالاهای اساسی شامل پوشاک، مانتو، کیف و کفش، مواد غذایی و پروتئینی، آجیل و خشکبار برگزار می‌شود.

    زند با بیان اینکه کمیته‌ای به منظور قیمت‌گذاری کالاها در نمایشگاه تشکیل می‌شود، افزود: گروه کارشناسی متشکل از کارشناسان سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و اتحادیه‌ها، کالاهای عرضه شده در نمایشگاه را قیمت‌گذاری می‌کنند.

    رئیس اتاق اصناف استان مرکزی گفت: این نمایشگاه از تاریخ 12 تا 19 اسفندماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی غرب ایران در اراک دایر می‌شود.

    مهدی جهان میرزایی مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی نیز با اشاره به سخنان معاونین وزارت صنعت، معدن و تجارت مبنی بر عدم برگزاری نمایشگاه بهاره در سال جاری، اظهار کرد: چندین سال بود که نمایشگاه بهاره هر ساله در اسفندماه برگزار می‌شد ولی با این روند، برگزاری نمایشگاه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته بود.

    وی ادامه داد: اما در یک سری از استان‌ها مدیریت هر استان با توجه به وضعیت مالی، گردش مالی و میزان ورود نقدینگی به بازار در شب عید تصمیمات خاص خود را در خصوص برگزاری نمایشگاه گرفتند.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی افزود: بر این اساس برگزاری نمایشگاه بهاره در اختیار مدیریت استان مرکزی قرار گرفت و طبق محاسباتی که انجام شد به این نتیجه رسیدند که نمایشگاه را برگزار کنند.

    به گزارش ایسنا جهان میرزایی در پایان گفت: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های عرضه فصلی کالا صرفا مکان را در اختیار اتاق اصناف قرار می‌دهد و مجری برگزاری نمایشگاه نیست.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت