مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان بیان کرد

امضای توافق‌نامه همکاری بین ایران و صربستان در نمایشگاه گردشگری بلگراد

عصر نمایشگاه- خسرو نشان مدیر کل میراث فرهنگی خوزستان، در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری بلگراد توافق‌نامه همکاری با رییس دانشکده گردشگری بلگراد به امضا رساند.

امضای توافق‌نامه همکاری بین ایران و صربستان در نمایشگاه گردشگری بلگراد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،این توافق‌نامه آغازی برای همکاری نزدیک در تبادل گردشگر و دیگر امور در این زمینه است و طرفین متعهد شدند که هیات‌هایی برای آشنایی بیشتر و گسترش همکاری‌ها به ایران و صربستان سفر کنند.

    گفتنی است ،مدیر کل میراث فرهنگی استان خوزستان همچنین با سلوبودان میچیچ، مدیر آژانس گردشگری کونتیکی، که بزرگترین آژانس گردشگری صربستان محسوب می‌شود درباره همکاری‌های گردشگری گفت‌وگو و تبادل نظر کرد و قرار شد قرارداد همکاری در این زمینه بین دو نفر امضا شود.

    نشان در ادامه تلاش برای گسترش همکاری‌های گردشگری بین آژانس‌های گردشگری خوزستان و صربستان با آلکساندر تسمتیچ، رییس اتحادیه گردشگران، که بیش از 350 آژانس گردشگری را زیر پوشش خود دارد دیدار و درباره امضای توافق‌نامه‌ای به توافق رسید.

    آژانس‌های گردشگری استان خوزستان با شرکت در غرفه ایران در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی گردشگری بلگراد شکوفایی خاصی به غرفه کشورمان دادند به طوری که توجه بازدیدکنندگان زیادی را به خود جلب کردند.

    آژانس‌های گردشگری خوزستان که امسال مهمان ویژه غرفه جمهوری اسلامی ایران در سی و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری بلگراد هستند با توجه به میراث فرهنگی و گردشگری طبیعی و تنوع اقلیمی و داشتن اقوام گوناگون جذابیت‌های گردشگری، تاریخی و فرهنگی متعدد این استان را به مردم صربستان معرفی کرد.

    آژانس‌های شهرهای مختلف استان خوزستان در این نمایشگاه همچنین نمونه‌هایی از 29 اثر صنایع دستی که از اصالت و جذابیت خاصی برخوردار هستند به عرصه نمایش گذاشت که نظر بازدیدکنندگان را به خود جذب کرد.

    همچنین برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از جمله نواختن موسیقی اصیل و محلی خوزستان توسط گروه موسیقی «چاووش» که اعضای آن از شهرهای مختلف خوزستان است در غرفه ایران جذابیت خاصی به غرفه کشورمان داد.

    به گزارش ایسنا ،نمایشگاه گردشگری بین‌المللی بلگراد که هر ساله برگزار می‌شود رویدادی بسیار مهم در زمینه جهانگردی در منطقه جنوب شرقی اروپا محسوب می‌شود و سی و هشتمین نمایشگاه بین‌المللی بلگراد که با شعار «کجا تاکنون نرفته‌اید؟» افتتاح شد و از 29 تا 2 اسفند برپا شده و یک هزار و 153 آژانس گردشگری از 55 کشور جهان از جمله جمهوری اسلامی ایران اماکن و جاذبه‌های گردشگری خود را معرفی کردند و به نمایش گذاشتند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت