مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز :

بازدید ۱۳۰ هزار نفر از اماکن گردشگری و نمایشگاه های تحت مدیریت شهرداری تبریز

عصر نمایشگاه- مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز با اشاره به بازدید بیش از ۱۳۰ هزار نفر از اماکن گردشگری تحت مدیریت شهرداری تبریز در نوروز سال ۹۶، گفت: طبق نظرسنجی‌های انجام شده مسافران از امکان شهرداری تبریز رضایت داشته و بیش از ۹۹ درصد مسافران نیز شهر تبریز را شهری تمیز، زیبا و مردم آن را نیز خوش برخورد دانسته‌اند.

بازدید ۱۳۰ هزار نفر از اماکن گردشگری و نمایشگاه های تحت مدیریت شهرداری تبریز
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، رضا خلیلی ، با اشاره به بازدید گردشگران و مسافران نوروزی از اماکن گردشگری شهرداری تبریز اظهار کرد: در سال‌جاری بازدید از موزه شهرداری تبریز به دلیل موقعیت خاص، ویژگی‌ها و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در سطح بسیار بالایی قرار داشت و 101 هزار و 637 نفر از این مکان بازدید کردند.

    وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه، موزه‌ی فرش، تابلو فرش، سفال، حکاکی، چرم، شیشه‌گری، نقاشی، نحوه‌ی زندگی عشایر استان، خوراکی و ... از جمله مواردی بود که در موزه شهرداری در معرض دید عموم قرار گرفت.

    خلیلی بیان کرد: از 28 اسفند ماه 1395 تا 12 فروردین سال جدید 101 هزار و 637 نفر از موزه شهر و شهرداری تبریز بازدید کردند و به ترتیب موزه استاد شهریار نیز با 24 هزار نفر و موزه علی مسیو با 3700 نفر در رتبه‌های بعدی بازدیدهای نوروزی موزه‌های تحت مدیریت شهرداری تبریز قرار دارند.

    وی با اشاره به خدمات اتوبوس‌های تبریزگردی نیز یادآور شد: اتوبوس‌های تبریزگردی در نوروز سال‌جاری به بیش از 100 هزار نفر ساعت خدمات ارائه کرده‌اند، این اقدام در سال‌جاری با مشارکت انجمن علمی و دانشجویان مدیریت جهانگردی دانشگاه تبریز انجام شده و دانشجویان حضور فعالی در این راستا داشتند.

    وی اضافه کرد: ستاد نوروزی شهرداری تبریز همگام با سایر سازمان‌ها از تاریخ 28 اسفند 1395 تا 12 فروردین 1396 اقدام به ارائه‌ی خدمات گردشگری کردند.

    مدیرعامل سازمان توسعه گردشگری تبریز با اشاره به افزایش بازدید مسافران نوروزی از اماکن گردشگری شهرداری تبریز یادآور شد: برنامه‌ها و آیتم‌های اجرا شده در اماکن گردشگری شهرداری تبریز در سال جدید بسیار متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بوده که در این راستا 350 آیتم برنامه‌ی فرهنگی و هنری با مشارکت سازمان فرهنگی و هنری و سازمان زیباسازی شهرداری تبریز در عمارت شهرداری، موزه قاجار، فرهنگ‌سرای الغدیر و ائل گلی اجرا شد.

    وی با اشاره به آمار بالای بازدید از موزه شهر و شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: این آمار نه تنها در استان بلکه در شمالغرب کشور رکورد محسوب می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت