در مرکز نمایشگاه‌های تویاپ استانبول؛

تنها سه روز تا آغاز اتومکانیکای استانبول

عصر نمایشگاه- در حالی تا برگزاری اتومکانیکا استانبول ۲۰۱۷ به عنوان بزرگترین رویداد "تولید قطعات اصلی خودرو و خدمات پس از فروش" در منطقه اوراسیا کمتر از سه روز باقی مانده است که این رویداد به ‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه‌های صنعت قطعه‌سازی و صنایع وابسته به خودرو محسوب می‌شود که در روزهای ۱۷ تا ۲۰ فروردین در مرکز نمایشگاه‌های تویاپ در شهر استانبول برگزار خواهد شد.

تنها سه روز تا آغاز اتومکانیکای استانبول
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ، در سال 2016 این نمایشگاه، 1282 غرفه‌گذار از 34 کشور دنیا حضور داشتند و 42 هزار و 781 نفر از این نمایشگاه بازدید کردند. همچنین شرکت‌کنندگان در این رویداد، محصولات و خدمات خود را در هشت گروه شامل " انواع قطعات و لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین"، "خدمات پس از فروش خودروهای سبک و سنگین"، " انواع روانکارها مخصوص خودروهای سبک و سنگین"، "تجهیزات و لوازم مورد نیاز نگهداری خودرو"، "انواع لوازم و تجهیزات تزئینی، سیستم‌های صوتی و تصویری، سیستم‌های حفاظتی و دزدگیر"،"تجهیزات و دستگاه‌های مرتبط با شستشوی خودرو و کارواش،"تجهیزات تعمیرگاهی و کارگاهی" و"تجهیزات تیونینگ خودرو" در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.
    صنعت قطعه‌سازی ترکیه به دنبال همکاری با برندهای بزرگ اروپایی و آمریکایی در سال‌های اخیر پیشرفت‌های بسیاری داشته است و علاوه بر این ترکیه به‌عنوان یکی از قطب‌های تولید خودرو در اروپا شناخته می‌شود. مجموع این دو عامل به همراه موقعیت جغرافیایی ترکیه در معبر اتصال اروپا و آسیا باعث شده اتومکانیکای استانبول همواره یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های اتومکانیکا در سطح جهان باشد و به همین دلیل همه‌ساله بازدیدکنندگان بسیاری را به خود جلب می‌کند.
    این نمایشگاه که به‌صورت سالیانه برگزار می‌شود، محل مناسبی برای تجار و قطعه سازان ایرانی است تا بدون واسطه با شرکت‌های قطعه‌سازی ترکیه ارتباط برقرار کنند و به این ترتیب همه‌ساله شاهد حضور پررنگ بازدیدکنندگان ایرانی از این نمایشگاه هستیم.
    برگزارکنندگان این رویداد، مهمترین مزایای غرفه گذاری در این نمایشگاه را بهترین موقعیت برای ارتباط با غرفه‌گذاران صاحب نام و تولیدکنندگان مطرح دنیا و ملاقات با تامین کنندگان خدمات پس از فروش خودرو از سراسر دنیا عنوان می‌کنند. 
    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این نمایشگاه و سایر نمایشگاه‌های اتومکانیکا در سطح جهان می‌توانید به وبسایت شرکت دروازه تجارت فراسو، نماینده انحصاری شرکت نمایشگاهی فرانکفورت در ایران به آدرس www.iran-messefrankfurt.com مراجعه کنید.
    همچنین جهت اطلاعات بیشتر در زمینه اتومکانیکای استانبول می‌توانید به وبسایت این نمایشگاه به آدرس automechanika-istanbul.tr.messefrankfurt.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت