مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان :

نقش زیرساختی نمایشگاه در توسعه تولید و اشتغال در سایه اقتصاد مقاومتی

عصر نمایشگاه- نمایشگاه های تخصصی و بین المللی به عنوان یکی از مهم ترین زیرساخت های اقتصادی در همه جهان، بستری بسیار مناسب برای تمرکز بر تولید و اشتغال هستند که باید از این ظرفیت در راستای تحقق شعار سال اقدام کرد.

نقش زیرساختی نمایشگاه در توسعه تولید و اشتغال در سایه اقتصاد مقاومتی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان ،مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: اهمیت موضوع اقتصاد مقاومتی به اندازه ای بود که رهبر معظم انقلاب برای دومین بار بر لزوم توجه جدی دولت و ملت به این موضوع تأکید و شعار سال را با این رویکرد، تعیین و مشخص کردند.

     رسول محققیان با اشاره به این که محوریت بخشی موضوع تولید و اشتغال با رویکرد اقتصاد مقاومتی در شعار سال، از اهمیت و دغدغه این دو موضوع در کشور حکایت دارد، بیان داشت: تولید و اشتغال به عنوان مهم ترین موضوعاتی که شعار سال 96 را در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی، تشکیل می دهند، موضوعاتی بسیار کلیدی و حیاتی برای کشور هستند که توجه به این دو مقوله می تواند اقتصاد ملی را نجات دهد.

    وی ادامه داد: نمایشگاه های تخصصی و بین المللی به عنوان یکی از مهم ترین زیرساخت های اقتصادی در همه جهان، بستری بسیار مناسب برای تمرکز بر تولید و اشتغال هستند که باید از این ظرفیت در راستای تحقق شعار سال اقدام کرد.

    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان تصریح کرد: فلسفه ذاتی برپایی نمایشگاه ها چه در داخل و چه در خارج، رونق تولید داخلی هر کشور است که این مهم با نمایش میزان پیشرفت ها، سطح کیفی آخرین دستاوردها، تولیدات و خدمات و معرفی و عرضه توانمندی های هر بخش و هر مجموعه در قالب نمایشگاه ها اتفاق می افتد. از سوی دیگر چنان چه رونق و پویایی تولید در کشور برنامه ریزی شود، بدون شک رشد و افزایش اشتغال را نیز شاهد خواهیم بود که در نهایت رفاه و آسایش اقتصادی و اجتماعی را برای مردم در پی دارد. از این رو نقش نمایشگاه ها در اثربخشی این دو موضوع، بسیار حایز اهمیت تلقی می شود.

    محققیان ابراز امیدواری کرد: با بهره برداری از فاز نخست پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان در سال 96، زمینه وسیع تر و کامل تری برای برگزاری نمایشگاه های تخصصی و بین المللی، میزبانی از مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان خارجی و تحقق هر چه بیشتر تولید و اشتغال ملی در سایه اقتصاد مقاومتی را برای استان و کشور در اختیار داشته باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت