مدیر کل دفتر تجاری سازی و فناوری ریاست جمهوری بیان کرد

محرومیت یارانه ای محصولات سطح ۴ در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی

عصر نمایشگاه- مدیر کل دفتر تجاری سازی و فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: در چهارمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران که اردیبهشت برگزار می شود محصولات سطح ۴ از یارانه محروم شده اند ولی اجازه ورود به نمایشگاه را خواهند داشت.

محرومیت یارانه ای محصولات سطح ۴ در نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،اسماعیل قادری فر افزود: در این دوره از نمایشگاه برای سطح 4 محصولات دانش بنیان هیچ یارانه ای درنظر گرفته نشده است اما سطح اول تا سوم از یارانه 50 درصدی بهره مند می شوند که البته این اقدام بعد از تجربه سه ساله و افزایش سطح کیفی محصولات دانش بنیان درنظر گرفته شده است.

    وی ادامه داد: فراخوان ثبت نام در دوره چهارم تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل در 20 بهمن به اتمام رسید که در این دوره 400 شرکت وحدود 10 هزار محصول ثبت نام کرده اند.

    قادری با اشاره به اینکه در فراخوان امسال در مقایسه با سال گذشته با 25 درصد رشد روبرو بوده ایم گفت: با پایان یافتن فراخوان دوره چهارم نمایشگاه تجهیزات ساخت داخل هم اکنون دبیرخانه این نمایشگاه در حال دسته بندی، ارزیابی و سطح بندی چهارگانه محصولات است.

    قادری مبنی براینکه این دوره از نمایشگاه چه تفاوتی با نمایشگاه دوره قبلی داشته است افزود: شرکت هایی که در این دوره از نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران وارد می شوند باید تاییدیه دانش بنیان را اخذ کرده باشند و یا در فرایند تایید صلاحیت قرار گرفته باشند.

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،چهارمین دوره نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت داخل از 3 تا 7 اردیبهشت 95 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت