استان مرکزی میزبان برگزاری ۴۰ نمایشگاه استانی و سراسری است

عصر نمایشگاه- مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی گفت: براساس هدفگذاری های صورت گرفته در سال جاری ۴۰ عنوان نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی برگزار می شود.

استان مرکزی میزبان برگزاری ۴۰ نمایشگاه استانی و سراسری است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، مهدی جهانمیرزایی با اشاره به توسعه فعالیت های شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در سال جدید گفت: در سال جاری برای برگزاری 40 عنوان نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان مرکزی هدفگذاری شده به طوری که نخستین نمایشگاه با عنوان نمایشگاه سوغات و هدایا در هفته اول اردیبهشت ماه برگزار می شود.
    وی اضافه کرد: بیشترین تعداد نمایشگاه با هفت عنوان در شهریور ماه برگزار و سه عنوان نمایشگاه بین المللی (نمایشگاه خطوط تولید نو و دست دوم، نمایشگاه ساخت و تولید قطعات و نمایشگاه متالوژی و ریخته گری) برای نخستین بار در مردادماه در استان مرکزی برگزار می شود.
    جهانمیرزایی عنوان کرد: این شرکت با مطالعات علمی و مدرن همواره در برگزاری جدیدترین عناوین نمایشگاهی در سال های اخیر اهتمام داشته و در تلاش است که استانداردهای بین المللی را در برگزاری نمایشگاه ها در صدر فعالیت های خود قرار دهد.
    وی افزود: در سال گذشته 31 عنوان نمایشگاه در اراک برگزار شد که نسبت به سال 94 با رشد 25 درصدی همراه بود.
    جهانمیرزایی تصریح کرد: مساحت و متراژ نمایشگاه های برگزار شده در سال 95 در اراک به 127 هزار و 500 مترمربع می رسید که با رشدی 26 درصدی نسبت به سال 94 همراه بود.
    مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی اضافه کرد: در سال 95 درآمد قراردادهای نمایشگاهی نسبت به سال 94 27 درصد رشد داشت و با احتساب سرمایه گذاری های صورت گرفته، رشد 100 درصدی سرمایه گذاری های عمرانی به منصه ظهور رسید.
    شرکت نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی در سال 1378 در زمینی به مساحت 22 هکتار در محل تلاقی شاهراه شمال به جنوب و غرب به شرق کشور راه اندازی شد.
    محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مرکزی دارای 10 هزار مترمربع سالن نمایشگاهی مسقف، سه هزار مترمربع فضای باز نمایشگاهی و 120 هزار مترمربع پارکینگ ویژه غرفه داران و بازدید کنندگان است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت