اختصاصی عصر نمایشگاه : ( ۱ )

با حضور ۲۱ شرکت ایرانی اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۷ افتتاح شد

عصر نمایشگاه-اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۷ به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه‌های صنعت قطعه‌سازی و صنایع وابسته در حالی از ۱۷ تا ۲۰ فروردین در مرکز نمایشگاه‌های استانبول برگزار خواهد شد که ۲۱ شرکت ایرانی در این رویداد حضور خواهند داشت.

با حضور ۲۱ شرکت ایرانی اتومکانیکای استانبول ۲۰۱۷ افتتاح شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » ،اتومکانیکای استانبول 2017 به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و معتبرترین نمایشگاه‌های صنعت قطعه‌سازی و صنایع وابسته در حالی از 17 تا 20 فروردین در مرکز نمایشگاه‌های استانبول برگزار خواهد شد که 21 شرکت ایرانی در این رویداد حضور خواهند داشت.

    شرکت‌های اطلس پمپ سپاهان، آذر اتصال، متالوژی پودر آذر، واران کابل، کلاچ سازی شایان صنعت، امداد خودرو زوبین آذر از گروه قطعات خودرو وفادوست، فولادین ذوب آمل، ایمن تک پیشرو، ایران دلکو، تراکتورسازی ایران، مجموعه تولیدی مسماری، موتورسازی پویا نیستانک، نانو توربو، گروه صنعتی پارت لاستیک، صنایع ریخته‌گری سهند آذرین، ثنا تجهیز غرب، مجتمع صنعتی سپاهان باطری، گروه SGI، ساپکو، انجمن ماشین سازان و قطعه سازان خودرو تبریز و یزدان خودرو از ایران در این رویداد حضور دارند.

    در اتومکانیکای استانبول 2016، 1282 غرفه گذار از 34 کشور دنیا حضور داشتند و 42 هزار و 781 نفر از این نمایشگاه بازدید کردند.

    همچنین شرکت‌کنندگان در این رویداد، محصولات و خدمات خود را در هشت گروه شامل " انواع قطعات و لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین"، "خدمات پس از فروش خودروهای سبک و سنگین"، " انواع روان کارها مخصوص خودروهای سبک و سنگین"، "تجهیزات و لوازم موردنیاز نگهداری خودرو"، "انواع لوازم و تجهیزات تزئینی، سیستم‌های صوتی و تصویری، سیستم‌های حفاظتی و دزدگیر"،"تجهیزات و دستگاه‌های مرتبط با شستشوی خودرو و کارواش،"تجهیزات تعمیرگاهی و کارگاهی" و"تجهیزات تیونینگ خودرو" در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

    گفتنی است ، اجرای غرفه سازی شرکت های ایرانی توسط گروه بین المللی غرفه سازی پارسان انجام شده است .

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت