مدیر دفتر نمایشگاه‌های فرانکفورت در روسیه :

نیاز به خودرو در روسیه افزایش یافته است

عصر نمایشگاه- مدیر دفتر نمایشگاه‌های فرانکفورت در روسیه به بررسی بازار خودرو و قطعات خودرو کشورهای CIS به‌ویژه روسیه پرداخت و گفت: بیشتر خودروهای موجود در این کشور قدیمی هستند و بر اساس تحقیقات نیاز به خودروهای جدید رو به افزایش است.

نیاز به خودرو در روسیه افزایش یافته است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از عصر خودرو ، سرگی الکساندروف در مراسم روز روسیه در اتومکانیکای استانبول 2017 با اشاره به اینکه سهم برندهای روسی طی سال‌های اخیر در این کشور افزایش یافته است افزود: در سال 2005 سهم برندهای خودروساز روسیه 25.6 درصد بوده که این رقم در سال 2016 به 41.6 درصد رسیده است.
    وی ادامه داد: در روسیه حدود 40 میلیون خودرو وجود دارد که متوسط عمر آن‌ها 12 سال است و از این تعداد 36 میلیون خودرو سواری هستند. این اساس آمارها نشان می‌دهد نیاز به خودرو بیشتر احساس می‌شود و تا سال 2021 این رقم افزایش چشمگیری خواهد داشت.
    الکساندروف در بخش دیگری از سخنانش بازار فروش خودروهای نو و دست‌دوم روسیه را مقایسه و بیان کرد: نمودار رشد این دو شاخص مشابه هم است و ارتباط نزدیکی با قیمت بنزین دارد درمجموع بر اساس اطلاعات کسب شده سالانه نیاز به یک و نیم میلیون خودرو جدید در روسیه است.
    مدیر دفتر نمایشگاه‌های فرانکفورت در روسیه اعلام کرد: در میان خودروهای دست‌دوم 44 درصد برندهای روسی و 56 درصد برندهای خارجی هستند. اما در میان خودروهای نو برندهای خارجی سهم بیشتری دارند.
    وی در ادامه به ارائه آماری از اتومکانیکای 2016 مسکو پرداخت و اظهار کرد: 1022 شرکت از 40 کشور دنیا در این رویداد حضور داشتند و بیش از 30 هزار بازدیدکننده حرفه‌ای از 59 کشور از این نمایشگاه دیدن کرده‌اند علاوه بر این هفت کشور در اتومکانیکای مسکو2016 پاویون داشتند و وسعت نمایشگاه حدود 43 هزار متر بوده است.
    این مقام مسئول مکان نمایشگاه را کلید افزایش بازدید دانست و مطرح کرد: جذابیت‌های گردشگری شهر مسکو نیز علاوه بر این نمایشگاه می‌توانند در ترغیب به بازدیدکنندگان از اتومکانیکای مسکو 2017 موثر باشد. این نمایشگاه از 4 سپتامبر 28 سپتامبر محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر مسکو برگزار می‌شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت