Middle East Covering ۲۰۱۶؛

نمایشگاه بین المللی فرش، کف پوش و دیوارپوش خاورمیانه

عصر نمایشگاه- شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان نماینده انحصاری شرکت نمایشگاهی dmg::events پاویون ملی ایران را در نمایشگاه بین المللی صنعت فرش، کف پوش و دیوار پوش خاورمیانه از تاریخ ۳ تا ۶ خرداد ۱۳۹۵ در دبی برگزار می کند.

نمایشگاه بین المللی فرش، کف پوش و دیوارپوش خاورمیانه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،یکی از بحث های داغ پس از اجرایی شدن برجام، ورود اولین محموله فرش نفیس ایرانی به بازار آمریکا بود. این کالا جزء اولین گروه کالاهایی است که پس از برداشته شدن تحریم ها به دنبال یافتن جایگاه قبلی و اصلی خود در بازارهای جهانی است، اما بازگشت به دوران و جایگاه قبل از تحریم به تبلیغ، اطلاع رسانی و حضور در عرصه های بین الملل نیاز دارد.

    در این راستا نمایشگاه Middle East Covering 2016 در دبی فرصتی پیش روی فعالان این صنعت قرار خواهد داد تا محصولات خود را در معرض نمایش هزاران بازدیدکننده متخصص قرار داده و از اولین گروه هایی باشند که حضور دوباره خود را در بازار پر طرفدار فرش ایرانی رقم می زنند.

    طبق آمار مرکز ملی فرش ایران، با وجود تحریم ها طی سال گذشته فرش ایران به بیش از 80 کشور دنیا و با ارزشی معادل 330 میلیون ریال صادر شده است.

    به گزارش شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان ، نماینده انحصاری شرکت نمایشگاهی dmg::events پاویون ملی ایران را در نمایشگاه بین المللی صنعت فرش، کف پوش و دیوار پوش خاورمیانه (3 تا 6 خرداد 1395) برگزار می کند.

    گفتنی است ،فعالان با زمینه فعالیت های فرش و قالیچه دستباف، فرش و قالیچه ماشینی، انواع کف پوش های تجاری، صنعتی و محیط باز (چوبی، ورقه ای و ...)، انواع کامپوزیت، انواع پارکت، شیشه های طراحی، چمن مصنوعی، انواع گچبری و نقاشی تزئینی، انواع کاغذ دیواری و پوشش های طرحدار دیواری، پانل های دیواری عایق صدا و رطوبت، انواع چسب و مواد پرکننده سطوح، انواع سازه های پارچه ای، انواع موکت، دیوارپوش و مواد اولیه دکوراسیون سطوح، ابزار، نرم افزار، تکنولوژی نصب و ماشین آلات می توانند در این نمایشگاه مشارکت خواهند داشت. 

    شایان ذکر است ،متقاضیان رزرو غرفه می توانند اطلاعات مورد نیاز خود را از بخش خارجی این شرکت کسب کنند. 

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت