اطلاعات ۹۲هزار عنوان کتاب نمایشگاه در سایت انجمن ناشران بین‎الملل

عصر نمایشگاه- مشخصات ۹۲ هزار عنوان کتاب خارجی عرضه ‏شده در بخش بین ‏الملل سی ‏امین نمایشگاه کتاب تهران روی سایت انجمن فرهنگی ناشران بین‌المللی ایرانیان قرار گرفت.

اطلاعات ۹۲هزار عنوان کتاب نمایشگاه در سایت انجمن ناشران بین‎الملل
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا، در این سایت به نشانی ww.anjomannasheran.com امکان جستجوی پیشرفته و موضوعی این کتاب‏ها با کلیدواژه‎های مختلف و با توجه به عنوان کتاب، نام نویسنده، نام ناشر، سال انتشار و موضوعات مختلف فراهم شده است.
    امکان دانلود فهرست این کتاب‏ها و همچنین نتایج جستجو در قالب فایل اکسل نیز فراهم شده تا علاقمندان به راحتی بتوانند اطلاعات کتب مورد نیاز خود را به همراه نام کارگزار و عرضه‌کننده آن ذخیره و در صورت نیاز نسبت به تهیه آنها اقدام کنند.
    بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه هنوز نرخ ارز از طرف نمایشگاه اعلام نشده، بهای کتاب‏ها به صورت موقت بر اساس قیمت ارزی روی این سایت آمده تا در ایام برپایی نمایشگاه بهای ریالی کتاب‏ها اعلام شود.
    بررسی اطلاعات کتاب‌های عرضه ‎شده نشان می‌دهد، از این تعداد عنوان، بالغ بر87 هزار عنوان کتاب لاتین و حدود هفت هزار عنوان کتاب عربی است.
    در حوزه کتب لاتین حدود 48 هزار عنوان از کتب منتشرشده مربوط به سه سال اخیر و سال 2017 هستند.
    به لحاظ موضوعی نیز حوزه علوم انسانی با بیش از33 هزار عنوان بیشترین حجم کتب لاتین را داراست، به ترتیب حوزه‌های هنر با بیش از 15 هزار، پزشکی با بیش از 12 هزار، علوم‌ پایه و فنی و مهندسی هریک با بیش از 11 هزار و کتب مرجع و دایره‌ المعارف‌ها با بیش از یک هزار عنوان در رتبه‌های بعدی قرار دارند.
    کتاب‌های عربی نیز به لحاظ موضوعی عمدتا در حوزه علوم انسانی بوده و حوزه‌های موضوعی مختلفی مانند فقه، تاریخ، ادیان، ادبیات عرب، معاجم و اطالس، تفسیر را پوشش می‌دهند.
    برای هریک از کتب لاتین و عربی حداقل 10درصد تخفیف در نظر گرفته شده و در برخی موارد تخفیف‌های بسیار بالاتری نیز برای عناوین خاصی اعمال شده است.
    تقریبا تمام کتاب‏هایی که اطلاعات آنها روی سایت انجمن فرهنگی ناشران بین‏المللی ایرانیان بارگذاری شده، متعلق به ناشرانی خارجی است که عضو این انجمن هستند.
    سی امین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران از 13 تا 23 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب برگزار می ‏شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت