مدیر دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد

کارگاه‌های آموزشی کنترل آلودگی هوا در نمایشگاه محیط زیست

عصر نمایشگاه- مدیر دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست از برگزاری کارگاه‌های آموزشی در حوزه پایش آلاینده‌ها و کنترل آلودگی‌ها در نمایشگاه محیط زیست امسال خبر داد.

کارگاه‌های آموزشی کنترل آلودگی هوا در نمایشگاه محیط زیست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»، شینا انصاری گفت: در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست کارگاه‌های آموزشی در حوزه پایش و اندازه‌گیری آلاینده‌ها و همچنین مدیریت و کنترل آلودگی‌های آب، خاک و پسماند برگزار می‌شود.

    وی ادامه داد: برگزاری این کارگاه‌های آموزشی با حضور مسئولان HSE (بهداشت، ایمنی، محیط زیست) شرکت‌های حاضر در نمایشگاه برگزار می‌شود که به مباحث تخصصی این بخش پرداخته می‌شود؛ البته علاوه بر این مباحث تخصصی یک سری مخاطبان عمومی هم داریم که برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای آنان نیز مدنظر خواهد بود.

    به گفته انصاری تبادل تجربیات و مباحث فنی و تخصصی با حضور شرکت‌های محیط زیستی فعال ملی و بین‌المللی در زمینه پایش و سنجش و کنترل آلودگی‌ها و همچنین صنایع و آزمایشگاه‌های معتمد محیط زیست از دیگر دستاوردهای مهم این نمایشگاه خواهد بود.

    وی اضافه کرد: با توجه به حضور شرکت‌های زیست محیطی کشورهای اروپایی در زمینه سنجش و مدیریت آلاینده‌ها در شرایط پس از تحریم این نمایشگاه می‌تواند نقطه عطفی در ارتقا و به‌روز رسانی آزمایشگاه‌های محیط زیست و تجهیزات پایش آلودگی‌ها که بعضاً به دلیل فقدان خدمات راهبری با عدم فعالیت و مشکلات زیاد مواجه بودند، محسوب شود.

    مدیر دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست تأکید کرد: با توجه به دوران پساتحریم قطعاً برگزاری نمایشگاه محیط زیست فرصت مناسبی برای ارایه دستاوردهای شرکت‌های خارجی و داخلی و تبادل تجربیات زیست محیطی میان آنها است.

    به گزارش تسنیم ،پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست 10 تا 13 اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت