نمایشگاه کتاب آذربایجان در دانشگاه محقق اردبیلی برپا شد

عصر نمایشگاه- یازدهمین دوره نمایشگاه کتاب آذربایجان در سالن کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی دانشگاه محقق اردبیلی آغاز بکار کرد.

نمایشگاه کتاب آذربایجان در دانشگاه محقق اردبیلی برپا شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایرنا ، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در مراسم افتتاح این نمایشگاه با بیان اینکه فعالیت های فرهنگی و دانشجویی در دانشگاه محقق اردبیلی روز به روز رشد چشمگیری دارد، گفت: توجه به فرهنگ در این دانشگاه جز اولویت های اصلی مدنظر است.
    پروفسور گودرز صادقی با بیان اینکه فعالیت های دانشجویان در زمینه فرهنگی می تواند اثرگذاری فراوانی داشته باشد، افزود: تجربه نشان داده که فعالیت های فرهنگی از کارهای کوچک آغاز شده و به نتایج بزرگی ختم می شوند.
    او با بیان اینکه هویت زبانی ، قومی ، ملی و دینی زیربنای ما را تشکیل می دهند، تصریح کرد: نباید در هیچ بخش از این هویت غفلت کنیم.
    او گفت: باید کمک کنیم فعالیت های فرهنگی رشد یابند و ترمزی برای این فعالیت ها نباشد.
     عباس فنی اصل معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این آیین با بیان اینکه فعالیت های برجسته و شایسته ای توسط کانون خطایی دانشگاه در حال انجام است، گفت: در دانشگاه محقق اردبیلی در کنار فعالیت های علمی، فعالیت های فرهنگی و مذهبی نیز جدی گرفته شده است.
    او افزود: در سال گذشته 900 برنامه فرهنگی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
    وی با بیان اینکه در این نمایشگاه بیش از 2 هزار عنوان کتاب از موضوعات مختلف فلسفه، ادبیات فارسی، ترکی و آذری در معرض نمایش گذاشته شده تشریح کرد: در این نمایشگاه بیش از 15 ناشر از شهرهای مختلف کشور حضور یافته اند و تخفیف 10 تا 30 درصدی برای کتب موجود در نظر گرفته شده است.
    این نمایشگاه از ساعت 9 صبح تا 18 تا چهارم اردیبهشت دایر است.
    دانشگاه محقق اردبیلی در سال 1357 با نام آموزشکده کشاورزی و با پذیرش 38 دانشجو در رشته کشاورزی عمومی فعالیت آموزشی خود را آغاز کرد و در حال حاضر در 201 رشته تحصیلی در مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در حدود 11 هزار دانشجو دارد که در 11 دانشکده مشغول تحصیل هستند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت