قائم مقام انتشارات کتاب نیستان :

تازه‌های «کتاب نیستان» برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران

عصر نمایشگاه- قائم مقام انتشارات کتاب نیستان از عرضه بیش از ۵۵۰ عنوان کتاب در سی‌امین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد.

تازه‌های «کتاب نیستان» برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از تسنیم ، مظفر شجاعی قائم مقام انتشارات کتاب نیستان  از ارائه بیش از 550 عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت:‌ از این میان بیش از 50 عنوان کتاب چاپ نخست است. هم‌چنین انتشارات کتاب نیستان در سال گذشته بیش از 110 عنوان کتاب تجدید چاپی داشته است.

    وی ادامه داد:‌ رمان سه جلدی «برج سکوت»،‌ ترجمه رمان «زمزمه‌های چرنوبیل» که از نسخه روسی توسط شهرام همت‌زاده برگردان شده است،‌ «فردا مسافرم» تازه‌ترین رمان مریم راهی با موضوع بانوان عاشورا از جمله آثار نیستان برای عرضه در نمایشگاه کتاب تهران است.

    شجاعی تصریح کرد:‌ مجموعه داستان «خزان در خزان»‌ با موضوع انقلاب اسلامی‌، «بوی جورابم را قرض نده» شهرام شفیعی،‌ «آموزش شهروندی به کودکان»‌ و ... نیز از دیگر آثار جدید الانتشار است.

    وی با اشاره به تجدید چاپ برخی از آثار سید‌مهدی شجاعی تصریح کرد:‌«خداوند شبان من است»،‌ «بزرگ‌ترین نام روی زمین»،‌ «خدا مرا می‌شناسد» از آثار جوئل اندرسون با ترجمه سید مهدی شجاعی به دو زبان فارسی و انگلیسی در قطع کوچک منتشر خواهد شد.

    شجاعی هم‌چنین از آماده شدن 15 جلد از مجموعه آثار اّ.هنری برای عرضه در نمایشگاه خبر داد و گفت: مجموعه 90 جلدی برگزیدگان اُ. هنری که در اصل بهترین‌های داستان کوتاه ادبیات آمریکا در هر سال هستند که برای مخاطب فارسی زبان از دو جهت قابل تامل است،‌ نخست به معرفی تحول و سیر فرهنگی و اخلاقی و اجتماعی مردم آمریکا می‌پردازد و دوم به معرفی فرم‌ها و زبان‌های داستانی کلاسیک تا مدرن در این 100 سال اخیر می‌پردازد.

    وی ادامه داد:‌ این مجموعه توسط شورایی از مترجمان در دست ترجمه قرار گرفته و 15 مجلد آن در نمایشگاه عرضه شده و مابقی نیز در سال‌های بعد منتشر خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت