مدیر ستاد خبری و رسانه‌ای سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب :

امکانات رفاهی در نمایشگاه کتاب ۹۶ افزایش یافته است

عصر نمایشگاه- مدیر ستاد خبری و رسانه‌ای سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب گفت: اصل برگزاری نمایشگاه کتاب کمک به اقتصاد نشر است. این همان موضعی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید ویژه داشتند. از دیگر اهداف نمایشگاه کتاب امسال توسعه اشتغال در حوزه چاپ و نشر کتاب بوده و نمایشگاه کتاب هرساله بر اصل ایجاد اشتغال در این حوزه فعالیت می کند.

امکانات رفاهی در نمایشگاه کتاب ۹۶ افزایش یافته است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۲ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از میزان ، سید محمد طباطبایی حسینی مدیر ستاد خبری و رسانه‌ای سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب ، درخصوص تلاش هر ساله نمایشگاه کتاب برای پیگیری و تحقق بیانات مقام معظم رهبری گفت: ما همواره در تمامی زمینه های فرهنگی ملزم به دریافت و تمهید فرمایشات مقام معظم رهبری هستیم و طبق فرموده ایشان طی سالیان گذشته تمام تلاش خود را برای احقاق اصل خصوصی سازی به عمل آوردیم و حضور حداکثری تشکل های خصوصی نشر در نمایشگاه امسال نشان دهنده همین امر است.

    وی پرداختن به شعار انتخاب شده در سال 96 را الزامی دانست و افزود: تمامی حوزه فرهنگ موظف به اجرا و عمل به شعار انتخابی هر سال توسط رهبر معظم انقلاب هستند و نمایشگاه بین المللی کتاب هم به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی و همچنین اولین رویدادی که پس از این نامگذاری برگزار می شود قویاً در جهت شکل گیری بهتر این شعار قدم بر می دارد.

    مدیر ستاد خبری نمایشگاه کتاب چگونگی تحقق به شعار سال 96 را اینگونه توصیف کرد: در همین راستا باید بگویم که اصل برگزاری نمایشگاه کتاب کمک به اقتصاد نشر است. این همان موضعی است که مقام معظم رهبری بر آن تاکید ویژه داشتند. از دیگر اهداف نمایشگاه کتاب امسال توسعه اشتغال در حوزه چاپ و نشر کتاب بوده و نمایشگاه کتاب هرساله بر اصل ایجاد اشتغال در این حوزه فعالیت می کند.

    طباطبایی در مورد برنامه های نمایشگاه امسال برای آشنایی بهتر با مفهوم اقتصاد مقاومتی اضافه کرد: علاوه بر این شورای سیاست گذاری برگزاری نمایشگاه کتاب در سال 96 برنامه ریزی های خاصی برای بهتر و بیشتر پرداختن به شعار امسال خواهد داشت و عموم مردم می توانند در حین برگزاری نمایشگاه به خوبی با اهداف اصلی این شعار آشنا شوند.

    مدیر رسانه‌ای سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب در خصوص رشد محیطی و توجه به آسایش مخاطبان تصریح کرد: امسال با توجه به تجربه سال گذشته تمهیداتی برای کاهش ترافیک در منطقه، افزایش محدوده مسقف در نظر گرفته شده است.

    طباطبایی با اشاره به افزایش خدمات عمومی نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: فضای نمازخانه و استراحت‌گاه‌های بازدیدکنندگان نسبت به سال‌های قبل افزایشی قابل توجهی پیدا کرده است. با همکاری با سازمان مترو تهران زمان بندی قطارها به سمت شهر آفتاب کوتاه تر شده و تصمیم داریم برای رفع مشکلات مسیریابی نمایشگاه، تابلوهای ویژه ای را در تمامی سطح منطقه نصب نماییم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت