اصفهان؛

با احداث نمایشگاه بین المللی آهنگ رشد و توسعه در شهر طنین اندار می شود

عصر نمایشگاه- مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: نمایشگاه بین المللی استان اصفهان در نیمه اول سال جاری تکمیل می شود.

با احداث نمایشگاه بین المللی آهنگ رشد و توسعه در شهر طنین اندار می شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،احداث نمایشگاه جدید بین المللی استان اصفهان در 2 فاز  و به مساحت 47 هکتار در ضلع شمال غربی روشن دشت در دست اجراست.
    با احداث نمایشگاه بین المللی آهنگ رشد و توسعه در شهر طنین اندار می شود.

    مصطفی حسینی مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان در این خصوص اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی استان اصفهان از دیگر ابر پروژه های شهر است که برای ارتقا خدمات در دست اجرا قرار گرفت.

    وی با اشاره به اینکه این پروژه در 2 فاز طراحی شده است، افزود: عملیات اجرایی فاز اول این نمایشگاه در زمینی به مساحت17 هکتار و با اعتباری حدود 1500 میلیارد ریال در دست اجراست.

    حسینی اضافه کرد: در فاز اول این نمایشگاه نیز پروژه های عملیات اجرایی ابنیه و فونداسیون های سالن علامه مجلسی و تاسیسات مکانیکی و برقی، تهیه ساخت و نصب اسکلت فلزی و پوششی سقف سالن علامه مجلسی، تونل های تاسیساتی آدم رو داخلی و خارجی محوطه، اجرای مخزن آب آشامیدنی و آب فضای سبز، ساختمان پمپ خانه، عملیات اجرایی سرویس های بهداشتی ، عملیات اجرایی و دسترسی های ورودی و خروجی سایت نمایشگاه، عملیات اجرای جاده ها ومحوطه سازی داخلی سایت نمایشگاه، پل های طرفین سالن علامه مجلسی،  ساختمان اداری پشت بانی اداری و محل بارانداز و تخلیه بار و احداث فضای سبز در دست اجراست.

    وی بااشاره به اینکه در فاز اول پروژه نیز احداث رستوران ، سالن همایش های بین المللی و مسجد پیش بینی  شده ، ادامه داد: فاز اول نمایشگاه بین المللی در نیمه اول سال جاری به بهره برداری می رسد.

    مدیر پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی ساختمان ورودی سالن علامه مجلسی و فونداسیون آن تاکنون 82 درصد پیشرفت داشته است، گفت: همچنین عملیات اجرایی ساخت و نصب اسکلت فلزی وپوشش سقف سالن علامه مجلسی تاکنون 55 درصد و تهیه و اجرای عملیات تونل تاسیساتی و مخزن آب آشامیدنی نیز تاکنون 88 درصد پیشرفت داشته است.   حسینی با اشاره به عملیات های عمرانی فاز دوم پروژه افزود: احداث 8 سالن 7 هزار متری نیز در این نمایشگاه پیش بینی شده است

    وی  با بیان اینکه نمای زیبا و متفاوت برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است، اظهار کرد: معماری مدرن و زیبایی که متناسب با معماری اصفهان برای نمایشگاه دائمی استان اصفهان در

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت