نمایشگاه "راه روشن" در راوند کاشان برپا شد

عصر نمایشگاه- نمایشگاه "راه روشن" با موضوع انرژی هسته‌ای همزمان با "روز ملی فناوری هسته‌ای" و به همت فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان برپا شد.

نمایشگاه "راه روشن" در راوند کاشان برپا شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از تسنیم، در این نمایشگاه تصاویر مفهومی و متنی با محتوای هسته‌ای در خصوص چرا انرژی هسته‌ای، پزشکی هسته‌ای، شهدای هسته‌ای و کشاورزی هسته‌ای به مدت یک هفته در مدرسه شهدای صنایع راوند واقع در بلوار سید ابوالرضا راوندی به نمایش گذاشته شد.

    امام جمعه منطقه راوند در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رجب گفت: هر صفحه از این تصاویر دسترنج سال‌های بسیار متمادی دانش‌آموختگان انرژی هسته‌ای است که این علم در دنیا حرف اول را می‌زند.

    حجت الاسلام سید مهدی اصل حسینی حُسن انتخاب نام این نمایشگاه را با نام شهید انرژی هسته‌ای «مصطفی احمدی روشن» به فال نیک گرفت و جوانان و دانش آموزان را به ادامه راه این شهید تشویق کرد.

    مدیر فرهنگسرای المهدی(عج) سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان نیز در ادامه، هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی دانش‌آموزان با کاربرد فناوری هسته‌ای و تبیین ضرورت انجام فعالیت‌های هسته‌ای عنوان کرد.

    سید هادی مسعودی علوی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای دارای دو کاربرد نظامی و غیر نظامی است، تأکید کرد: ایران اسلامی همواره به دنبال بهره‌گیری از کاربردهای صلح آمیز فناوری هسته‌ای بوده است و نمایشگاه «راه روشن» به صورت هفتگی در مدارس مختلف شهر کاشان برپا می‌شود.

    بیش از 40 هزار متر رنگ آمیزی جدول در سال 95 در منطقه پنج صورت گرفته است

    عباسعلی هادیان با اشاره به فعالیت‌های حوزه زیباسازی در سال گذشته اظهار کرد: رنگ آمیزی بیش از40 هزار متر جدول، امحای دیوار نوشته ها به میزان چهار هزار و 800 متر مربع، اجرای 250 متر مربع باتیس، 86  مورد جمع آوری زواید فیزیکی(در دو مرحله)، آذین بندی به وسیله ریسه‌های لامپ و ریسه‌های رنگی به میزان 15  هزار متر در مناسبت های مختلف از فعالیت های منطقه پنج در حوزه زیباسازی بوده است.

    به گفته وی رنگ آمیزی مبلمان شهری شامل تیرهای برق تلسکپی، آبنما ها و سایر موارد به میزان 56 مورد و شستشوی المان و تابلوهای ترافیکی در 12 مرحله از جمله اقدامات دیگر بخش زیباسازی در سال گذشته محسوب می‌شود.

    سرپرست منطقه پنج شهرداری کاشان افزود: زیباسازی شهر و ایجاد چشم‌اندازه‌های مناسب باعث رضایتمندی شهروندان و جلوگیری از آلودگی‌های بصری می‌شود.

    آسفالت سطح معابر کاشان 4 برابر افزایش یافته است

    حامد دادایی با بیان این که در سال‌های 88 تا 92 فقط یک میلیون و 490 هزار و 735 مترمربع از سطح معابر کاشان آسفالت شده بود اظهار داشت: در دوره مدیریت شهری مقدار آسفالت به سه میلیون 915 هزار 548 مترمربع افزایش یافته است که نشان از افزایش 4 برابری میزان آسفالت ریخته شده دارد.

    مدیریت پیمان و رسیدگی شهرداری کاشان افزود:در سال 88 تا 92 میزان بلوک فرش در سطح معابر شهر کاشان 47 هزار و 766 مترمربع که این میزان در دوره مدیریت جدید شهری به 501 هزار و 880 مترمربع رسیده است که نشان از افزایش 10 برابری بلوک فرش سطح معابر شهری دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت