در گفتگویی مطرح شد؛

فاینکس ۲۰۱۷، مجالی برای آشنایی با ابزارهای نوین مالی

عصر نمایشگاه- مدیرعامل کارگزاری سابق سهام عدالت با تاکید بر اهمیت برگزاری نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس ۲۰۱۷) ابراز داشت: بدیهی است که هر چه این نمایشگاه قوی تر برگزار شود، کارکرد موثرتری خواهد داشت. نمایشگاه بین المللی بورس، بانک بیمه، محیط خوبی برای نمایش توانمندی های شرکت های بورسی از یکسو و تبادل دیدگاه، تجربیات و دانش مرتبط به بازار سرمایه از سوی دیگر است.

فاینکس ۲۰۱۷، مجالی برای آشنایی با ابزارهای نوین مالی
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر نمایشگاه» به نقل از سنا، محمدجواد شیخ با بیان اینکه از طریق فاینکس 2017 محصولات و ابزارهای نوین مالی معرفی می شوند، اظهار داشت: برگزاری نماشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه (فاینکس 2017) سبب آشنایی بازدیدکنندگان و مشارکت کنندگان با ابزارهای نوین تامین مالی می شود.

    این مقام مسوول ادامه داد: بازدیدکنندگان فاینکس 2017، ضمن آشنایی با ابزارهای نوین مالی و محصولات شرکت ها و کارگزاری های بورسی، می توانند با نحوه کارکرد درست این ابزارها نیز آشنا شوند.

    وی همچنین در این خصوص گفت: این موضوع، فرصت ارزشمندی برای شرکت های بورسی ایجاد می کند تا محصولات نوین خود را رونمایی کنند و به معرفی آنها به علاقمندان بپردازند.

    مدیرعامل کارگزاری سابق سهام عدالت با اشاره به اهمیت و ضرورت ابزار های نوین مالی در بازار سرمایه خاطرنشان کرد: ابزارهای نوین مالی به گسترش و تعمیق دانش سرمایه گذاری و بورس می انجامد؛ از این رو توجه لازم و کافی در جهت شناساندن این ابزارها به سهامداران و علاقمندان به سرمایه گذاری در بازار سرمایه، امر مهمی تلقی می شود.

    شیخ با اشاره به شعار نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه و محوریت این نمایشگاه بر موضوع "فرهنگ سازی در بازار سرمایه" تصریح کرد: بهتر است در این نمایشگاه، همچون سنوات گذشته امکان نصب رایگان برنامه های نرم افزاری مناسب با آشنایی با بورس و همچنین نحوه درست سرمایه گذاری در بازار سرمایه وجود داشته باشد.

    وی افزود: همچنین لازم است با برگزاری کارگاه های آموزشی به زبان ساده، مفاهیم ریسک و بازده توضیح داده شود.

    مدیرعامل کارگزاری سابق سهام عدالت با بیان اینکه لازمه موفقیت در "فرهنگ سازی"، بیان ساده مفاهیم است، تاکید کرد: فرهنگ سرمایه گذاری هنگامی توسعه پیدا می کند که مفاهیم و اصطلاحات به زبان ساده مطرح شوند تا از قابلیت درک برای عموم جامعه برخوردار شوند.

    یادآور می شود، دهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه به عنوان بزرگترین رویداد مالی کشور درحالی از 26 تا 29 فروردین برگزار خواهد شد که این رویداد با استقبال گسترده و مشارکت همه جانبه بخش های مختلف صنعت مالی همراه شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت