در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران ؛

برگزاری نمایشگاه بزرگ صنعت مواد شوینده و پاک کننده در تهران

عصر نمایشگاه- نمایشگاه بزرگ صنعت مواد شوینده و پاک کننده و استقبال چشمگیر شرکت های داخلی و خارجی از ۴ تا ۷ اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه بزرگ صنعت مواد شوینده و پاک کننده در تهران
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از صدا و سیما ، بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته (ایران بیوتی و کلین) که در نوع خود بزرگترین نمایشگاه منطقه خاورمیانه محسوب می شود، با حضور و مشارکت صد ها شرکت داخلی و خارجی در تهران برگزار می شود.
    در این نمایشگاه که از 4 تا 7 اردیبهشت ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی برگزار می شود، بیش از 240 شرکت داخلی و 190 شرکت خارجی جدیدترین تولیدات، صنایع و تجهیزات و خدمات خود را ارائه می دهند.
    در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده و درکنار شرکت های داخلی، شرکت ها و نمایندگانی از 24 کشور مختلف جهان شامل ترکیه، آلمان، چین، فرانسه، ایتالیا، امارات متحده عربی، مالزی، هندوستان، اسپانیا، روسیه، کره جنوبی، لهستان، سوئیس، انگلستان، هلند، ژاپن، لیتوانی، یونان، بلاروس، اسلوونی، ایرلند، چک، آمریکا و بلژیک؛ جدید ترین تولیدات و خدمات خود را به نمایش می گذارند.
    در بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده و پاک کننده ؛انواع مواد شوینده و پاک کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، محصولات محافظتی پوست، مو و رنگ مو، عطر، ادوکلن و اسپری، خوشبو کننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه ای، خدمات بازرگانی و مشاوره ای و همچنین انواع دستگاه ها، صنایع، خط تولید، تجهیزات و ماشین آلات این حوزه به نمایش عموم گذاشته می شود.
    مجری و رئیس ستاد برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده، پاک کننده و بهداشتی از رشد حدود 75 درصدی کشورهای خارجی در بیست و چهارمین نمایشگاه مواد شوینده خبر داد و گفت:تعداد کشورهای خارجی شرکت کننده در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته از 14 کشور به 24 شرکت افزایش یافته است.
    علی مرادی با بیان اینکه تعداد شرکت های خارجی حاضر در نمایشگاه امسال هم از 145 شرکت به 190 شرکت افزایش یافته است، افزود: این نمایشگاه با نظارت انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن صنایع سلولزی بهداشتی و همچنین حمایت وزارت صنعت معدن و تجارت برگزار می شود.
    رئیس ستاد برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده و پاک کننده گفت: تولیدکنندگان و شرکت های حاضر در این نمایشگاه آخرین تولیدها، دستاوردها و تکنولوژی های روز این بخش را ارائه و به نمایش خواهند گذاشت.
    مرادی با بیان اینکه معرفی و شناساندن محصولات جدید یکی از اولویت های برپایی این نمایشگاه است، افزود: جذب سرمایه گذاری های داخلی و خارجی، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه فعالیت های علمی و تحقیقاتی، پیش فروش کردن محصولات، شناسایی و انتخاب نمایندگان فروش جدید، توسعه صادرات و یافتن بازارهای جدید، اطلاع از آخرین استانداردهای علمی و پژوهشی خارجی، اشتغالزایی، تعامل بین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، معرفی توانمندی های شرکت های داخلی و کشف استانداردهای بالقوه در داخل کشور از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
    رئیس ستاد برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده اضافه کرد: این نمایشگاه در فضایی بالغ بر 32 هزار مترمربع در سالن های 5-6-7- 8-9-10-11-12-13-14- 27- سری 25 و فضای باز نمایشگاهی برگزار خواهد شد.
    بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی مواد شوینده از 4 تا 7 اردیبهشت ماه به مدت چهار روز از ساعت 9 تا 17 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت