رئیس دانشگاه پیام نور استان قم :

افتتاح چهارمین جشنواره تخصصی صنایع غذایی و کشاورزی در پیام نور استان قم

عصر نمایشگاه- رئیس دانشگاه پیام نور استان قم از افتتاح چهارمین جشنواره تخصصی صنایع غذایی و کشاورزی"با رویکرد بهبود محیط کسب و کار و با هدف تحکیم پیوند علم و صنعت خبر داد.

افتتاح چهارمین جشنواره تخصصی صنایع غذایی و کشاورزی در پیام نور استان قم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از ایسنا ، محمد علی حسینی با اشاره به اهمیت توجه به منویات رهبری پیرامون اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال عنوان کرد: چهارمین جشنواره تخصصی صنایع غذایی و کشاورزی"بارویکرد بهبود محیط کسب و کار و با هدف تحکیم پیوند علم و صنعت در دانشگاه پیام نور استان قم افتتاح شد.

    رئیس دانشگاه پیام نور استان قم تصریح کرد: ظهر شنبه 26 فروردین ماه با حضور معاونت محترم سازمان غذاو دارو و همکاری سازمان استاندارد وباحضور برخی کارخانه ها و شرکت های صنایع غذایی و شرکت های دانش بنیان این جشنواره کار خود را به مدت سه روز آغاز کرد.

    حسینی بیان کرد:این جشنواره 26 الی 30 فروردین ماه در حال برگزاری است و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 9الی 15:30 در این جشنواره حضور یابند.

    وی در مورد هدف این جشنواره خاطرنشان کرد:در سال اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال دانشگاه پیام نور طبق هر سال در تلاش است تا دانشجویان را به سمت فعالیت های تولیدی و اشتغال زایی ترغیب نماید.

    رئیس دانشگاه پیام نور استان قم تاکید کرد:اقتصاد مقاومتی با گذراندن دروس به صورت تئوریک تحقق پیدا نمی کند بلکه لازم است دانشجویان حرفه ای را بیاموزند و به صورت عملیاتی وارد عرصه کار و تولید و اشتغال شوند و به عنوان یک استادکار در بازار کار به فعالیت بپردازند. برخی از رشته های کشاورزی می تواند توان لازم را به دانشجویان در عرصه تولید بدهد که این امر نقش به سزایی در اقتصاد کشور دارد. نمایشگاه با مشارکت انجمن کشاورزی و انجمن علمی صنایع غذایی کار خود را آغاز کرده است و دانشجویان و فعالان در 22 غرفه تولیدات و دستاوردهای علمی خود را در معرض نمایش گذاشته‌اند.

    وی ادامه داد: این غرفه ها شامل داروهای گیاهی، ماشین آلات کشاورزی،دام و طیور، مهندسی صنایع غذایی، آکواریوم و تراریوم،گل و گیاه، مورفولوژی، بذر و کود، علوم دام و تغذیه است که با حضور سازمان غذا و دارو و شرکت های دانش بنیان در معرض نمایش قرار داده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت