مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان بیان کرد

سنجیده بودن اقدام احداث سالن جدید نمایشگاه بین المللی مشهد

عصر نمایشگاه- مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: ارتقاء فرهنگ نمایشگاهی، یک ضرورت است که این امر در طرح توسعه فیزیکی نمایشگاه ها معنا می گیرد.

سنجیده بودن اقدام احداث سالن جدید نمایشگاه بین المللی مشهد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرنمایشگاه»،رسول محققیان در بازدید از روند احداث سالن نمایشگاهی خلیج فارس نمایشگاه بین المللی مشهد، اظهارداشت: اقدام نمایشگاه بین المللی مشهد در احداث سالن جدید، کاری سنجیده بوده و در احداث این سالن، آینده نگری خوبی صورت گرفته است.

    وی ادامه داد: با احداث سالن خلیج فارس، محدودیت در برگزاری عناوین جدید و توسعه متراژی نمایشگاه های در حال برگزاری برطرف خواهد شد.

    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان در خصوص ویژگی های این سالن تصریح کرد: این سالن ویژگی های زیادی دارد که یکی از آنها بدون ستون بودن فضای داخلی سالن است، ضمن اینکه این سالن با 40 متر عرض و 120 متر طول، تاثیر مثبتی در آینده نمایشگاه بین المللی مشهد دارد.

    محققیان افزود: نمایشگاه علاوه بر اینکه مکانی برای نمایش اقتصادی است، برگزارکنندگان و سرمایه گذاران در یک محل دور هم جمع شده و این امر در رونق اقتصادی بسیار تاثیرگذار است.

    مدیرعامل نمایشگاه بین المللی اصفهان گفت: نمایشگاه، نقطه شروع تجارت بین المللی است و با بهره برداری از سالن خلیج فارس، می توان امیدوار بود که در جذب پاویون های خارجی موفقیت های بیشتری کسب کرد.

    محققیان با بیان اینکه نمایشگاه باید مکانی برای آشنا کردن سرمایه گذاران با تولید کنندگان باشد، اظهارداشت: با توسعه فضای نمایشگاه، علاوه بر اینکه باید در جهت معرفی تکنولوژی های روز دنیا تلاش شود، از ورود کالای تولید شده نیز جلوگیری گردد.

    این مقام مسوول همچنین در حاشیه بازدید از یازدهمین نمایشگاه بین المللی کشاورزی مشهد در خصوص این نمایشگاه گفت: نمایشگاه کشاورزی امسال در مشهد در سطح بسیار خوبی برگزار شده است و طی بازدیدی که من از سالن ها و غرفه ها داشتم این موضوع بسیار مشهود بود. ضمن آنکه برندهای معتبر جهانی نیز در این دوره از نمایشگاه حضور چشمگیرتری داشتند.

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه های ایران محققیان در پاسخ به این سوال که برگزاری چنین نمایشگاهی چقدر به رفع مشکلات پیش روی کشاورزی کمک خواهد کرد، گفت: به نظر من همین اندازه که نمایشگاه فرصتی را برای رو به رو کردن تولید کننده و سرمایه گذار فراهم آورده است، بسیار تاثیرگذار است. ضمن اینکه انتقال تجربه بین شرکت های داخلی و خارجی می تواند تا حد زیادی به رفع این مشکلات کمک کند.

     

    جهت دریافت آخرین اخبار از طریق تلگرام به کانال اختصاصی عصر نمایشگاه (http://telegram.me/asrenamayeshgah) بپیوندید. برای دریافت آخرین نسخه از نرم افزار تلگرام اینجا را کلیک کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت