در آستانه عید سعید مبعث؛

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان زنجان برگزار می‌شود

عصر نمایشگاه- نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان زنجان در آستانه عید سعید مبعث روز چهارم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری، برای تجلیل و تکریم از مقام والای خیرین مدرسه ساز برگزار خواهد شد.

نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان زنجان برگزار می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از شبستان ، سارا رستمیان با اعلام این خبر گفت: این جشنواره طبق روال سال‌های گذشته، هر ساله با هدف تجلیل و تکریم از خیرینی که در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت می نمایند و همچنین برای گسترش فرهنگ مشارکت در توسعه فضاهای آموزشی برگزار می‌شود .

    مسؤول روابط عمومی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان زنجان افزود : رویکرد نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز ، مشارکت خیرین در ایمن سازی مدارس است و در سراسر کشور، خیرین را به مشارکت در ایمن سازی مدارس موجود دعوت می‌کند.

    وی با اشاره به اهمیت توسعه فضاهای آموزشی ایمن و استاندارد و لزوم برخورداری همه دانش‌آموزان روستایی و شهری از امکانات و تجهیزات نوین آموزشی گفت : امیدواریم با حضور پر رنگ خیرین مدرسه ساز در این عرصه شاهد رشد و بالندگی استعدادهای بالقوه فرزندان این استان باشیم .

    مسؤول کمیته فرهنگی و تبلیغی جشنواره خیرین مدرسه ساز استان زنجان با اشاره به اقدامات فرهنگی و تبلیغی صورت گرفته در این کمیته طراحی و نصب بنرهای اطلاع رسانی و همچنین بنرهایی با محتوای پیام فرهنگی شهروندی و ترغیب مردم برای مشارکت در امور خیر، در میادین اصلی شهر - نصب پوستر در اتوبوس‌های شهری - ارسال پیام‌های متعدد مشارکت در مدرسه سازی در فضاهای مجازی و کانال‌های رسمی خبری و اطلاع رسانی - استفاده از برنامه‌های متنوع فرهنگی همچون گروه موسیقی زنده آذری - نی نوازی و فلوت نوازی توسط هنرمند روشندل،  شعرخوانی دانش آموز مستعد شهرستانی ، پخش کلیپ روایت قصری در آخرت را از نمونه کارهای صورت گرفته و یا پیش بینی شده برای این مراسم ذکر کرد .

    رستمیان یادآور شد: نمایشگاه جنبی این جشنواره متشکل از عملکرد مناطق آموزش و پرورش استان در خصوص احداث مدارس خیرساز و همچنین بیان نیازمندی‌های این حوزه در بخش‌های مختلف، برای اطلاع رسانی به خیران و مردم در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت .

    وی افزود: این آئین روز دوشنبه چهار اردیبهشت‌ماه سال‌جاری از ساعت 10 تا 13 در محل سالن زیتون سازمان جهاد کشاورزی واقع در سعدی شمالی با حضور مقامات کشوری و استانی و جمع کثیری از نیک اندیشان و خیران سراسر استان برگزار خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۴ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت