در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران ؛

برگزاری پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران

عصر نمایشگاه- پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران با حضور ۲۲۲ بنگاه داخلی ۴ تا ۷ اردیبهشت‌ امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

برگزاری پنجمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ساخت ایران
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر نمایشگاه » به نقل از صدا و سیما ، این نمایشگاه در ده بخش موضوعی نفت و پتروشیمی، برق ـ الکترونیک ـ نرم افزار، عمران و ساختمان، مکانیک، شیمی و متالوژی، کشاورزی و محیط زیست، فیزیک پایه، تجهیزات عمومی آزمایشگاهی، مواد آزمایشگاهی، مهندسی پزشکی و زیست مواد، تجهیزات و ماشین‌آلات در حوزه فناوری‌های راهبردی برگزار خواهد شد.
    هدف از برگزاری این نمایشگاه حمایت از اشتغال پایدار در شرکت‌های دانش‌بنیان، توسعه فناوری، ترغیب دانشگاه‌ها و مراکز علمی و پژوهشی به استفاده از محصول ایرانی، کاهش وابستگی آزمایشگاه‌های داخلی به تجهیزات و مواد مصرفی وارداتی و کمک به شکل‌گیری بازار بزرگ و پایدار داخلی برای تجهیزات و مواد مصرفی آزمایشگاهی ساخت ایران است. همچنین تسهیل در تبادل فناوری و هم‌افزایی میان سازندگان تجهیزات و مواد مصرفی آزمایشگاهی، ایجاد ارتباط مستقیم خریداران اصلی و اعضای هیات علمی با شرکت‌های سازنده تجهیزات آزمایشگاهی و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان از دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان شده است.
    این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از 9 هزار متر مربع با حضور 222 شرکت داخلی و در سه بخش معرفی محصول، ارایه آخرین دستاوردها و فناوری‌های مربوطه و جذب سرمایه‌گذاری فعالیت خواهد کرد.
    برگزاری کارگاه آموزشی تجهیزات جدید از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است که تمامی بازدیدکنندگان، متخصصان و کارشناسان می‌­توانند در این کارگاه مشارکت کنند.

    حضور بیش از400 بنگاه در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده

    بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مواد شوینده، پاک‌کننده، بهداشتی، سلولزی و ماشین آلات وابسته امسال طبق تقویم برنامه نمایشگاه‌های داخلی از تاریخ 4 تا 7 اردیبهشت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می­‌شود.
    در این نمایشگاه علاوه بر عرضه انواع مواد شوینده و پاک‌کننده، محصولات سلولزی و بهداشتی، محصولات محافظت از پوست و مو، رنگ مو ،عطر، ادوکلن و اسپری، خوشبوکننده و محصولات بهداشتی منزل، مواد اولیه واسطه‌ای، خدمات بازرگانی و مشاوره‌ای، انواع دستگاه‌ها، صنایع، تجهیزات و ماشین‌آلات مربوط به این صنعت به معرض بازدید عموم قرار خواهد گرفت.
    از جمله مهمترین اهداف این نمایشگاه ایجاد فضای مناسب به منظور جذب سرمایه‌گذاری‌های داخلی و خارجی، شناساندن و معرفی محصولات جدید، کمک به رونق تولید، ایجاد زمینه‌های فعالیت در بخش‌های علمی و تحقیقاتی پیرامون ذائقه مصرف‌کنندگان و فراهم ساختن زمینه های اشتغالزائی عنوان شده است.
    این نمایشگاه در فضایی به وسعت بیش از 16 هزار مترمربع و با حضور 237 شرکت داخلی و 190 شرکت خارجی از کشورهای چین، ایتالیا، ترکیه، کره، فرانسه، آلمان، لهستان، امارات، اسپانیا، هندوستان، سوئیس، مالزی، روسیه، انگلستان، هلند، ژاپن، لیتوانی، یونان، چک، بلاروس، اسلوونی، ایرلند، آمریکا و بلژیک برپا خواهد شد.
    در مدت برگزاری این نمایشگاه ، هیئتی متشکل از متخصصان و تجار افغانی و ترکمنی از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • نمایشگاه پاییز ۱۴۰۲
        • نمایشگاه ۴۷
        • نمایشگاه ۴۶
        • شماره ۳۷
        • نمایشگاه
        • ماهنامه نمایشگاه
        • شماره ۳۱ ماهنامه
        • ماهنامه
        • ماهنامه
        آخرین بروزرسانی ۵ ماه پیش
        آرشیو
        آخرین اخبار

        دانلود با کیفیت